kara kış, kara bulut, kara sevda derken kaç yaz güneşi umutlarla güzler savruldu ardından...
ve bir sabah sularda donmuş kireç kaymağı pembe pembe zakkumlar son zehirli gülleriyle mağmanın buğusunda aynaya eğildiler...
arı kuşları tepemde kanatlarının her bir teleğinde yaprak yaprak bir ilkbahar yeni haberler var senden; göçmen kuşların getirdiği bir güz daha başlıyor, parçalı bulutlu hüzünlerle...
ince uzun palmiye havuz başında suların aynasında ağartmış saçlarını fırtınalarda salım salım yaprağın toprağa özlemi yere düşecek tohumlarından belli hepsini birden darı gibi saçıverecek sanki...
kalemi bırakıp seni düşünüyorum; kaplıca buğusunda gözlerim göçmen kuşlar gibi güz maviliğinde yitiriyorum kendimi...
çok uzaklarda dağ başları kristalleşen ışıklar pırıl pırıl bir gelini süslüyor pamuk toplayan ellerin ve süt beyaz gerdanıyla tenin pamukkale olup çıkıyorsun karşıma, gelin gelin ...
ılık ılık yanağımdan süzülen yaşlar akıp gidiyor dağdan taştan termal suların kaynağında seni düşünürken açılıyor senden yana kabuk tutan yaralarım...
bir kez daha yaratıyorsun beni baştan; oysa ben kozalakları güneşte pişen reçinesiyle tohumu sana düşen iğne yapraklı bir kız/ıl çamın altındayım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AÇILAN KOZALAKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AÇILAN KOZALAKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve bir sabah sularda donmuş kireç kaymağı Pembe pembe zakkumlar Son zehirli gülleriyle Mağmanın buğusunda aynaya eğildiler... ------------- ÖZEL SEÇKİYİ HAK EDEN ŞİİR KUTLARIM
Çok uzaklarda dağ başları Kristalleşen ışıklar Pırıl pırıl bir gelini süslüyor Pamuk toplayan ellerin Ve süt beyaz gerdanıyla tenin Pamukkale olup çıkıyorsun karşıma, gelin gelin ...
kutlarım efendim.. baştan sona güzel şiirdi... selam ve hürmetler...
Bir kez daha yaratıyorsun beni baştan; Oysa ben kozalakları güneşte pişen Reçinesiyle tohumu sana düşen İğne yapraklı bir kız/ıl çamın altındayım...
Hem pastoral. hem lirik ve de didaktik. Dinlendiren, düşündüren, öğretici, zaman zaman da hüzünlendiren yaşayan, yaşatan bir şiir. Kutlarım dost kalemi. Saygılarımla.
Çok uzaklarda dağ başları Kristalleşen ışıklar Pırıl pırıl bir gelini süslüyor Pamuk toplayan ellerin Ve süt beyaz gerdanıyla tenin Pamukkale olup çıkıyorsun karşıma, gelin gelin ...
Ilık ılık yanağımdan süzülen yaşlar Akıp gidiyor dağdan taştan Termal suların kaynağında seni düşünürken Açılıyor senden yana kabuk tutan yaralarım...
Bir kez daha yaratıyorsun beni baştan; Oysa ben kozalakları güneşte pişen Reçinesiyle tohumu sana düşen İğne yapraklı bir kız/ıl çamın altındayım... *************** GÜZELLİĞİ DOĞADAN KAYNAKLI İMGELERLE SÜSLENMİŞ ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR Dİ. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 9/22/2008 12:19:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hazan mevsiminde kendimi Pamukkale de hayal edip okudum dizeleri şiir de gerçekten şiir özellikle şu dizeler
Arı kuşları tepemde Kanatlarının her bir teleğinde Yaprak yaprak bir ilkbahar Yeni haberler var senden; Göçmen kuşların getirdiği Bir güz daha başlıyor, parçalı bulutlu hüzünlerle...
Çok uzaklarda dağ başları Kristalleşen ışıklar Pırıl pırıl bir gelini süslüyor Pamuk toplayan ellerin Ve süt beyaz gerdanıyla tenin Pamukkale olup çıkıyorsun karşıma, gelin gelin ...
Ilık ılık yanağımdan süzülen yaşlar Akıp gidiyor dağdan taştan Termal suların kaynağında seni düşünürken Açılıyor senden yana kabuk tutan yaralarım...
Bir kez daha yaratıyorsun beni baştan; Oysa ben kozalakları güneşte pişen Reçinesiyle tohumu sana düşen İğne yapraklı bir kız/ıl çamın altındayım... ..................................... SABAH ŞİİRLERİ DAHABİR ETKİLİ YADA DİRENCİMİZ TAZE YİNE YEŞİL GİYİNEN BİR ŞİİRDİ HÜZNÜ İÇİNDE OLAN BİTİMLEMELERLE
cok ustaca ....
sairim kutluYorum...
siirle .. sevgimle .........