ey yaşlı verimsiz adam bırak memur koltuğunu artık hırslarınız yüzünden işsiz hep binlercesi hesap veremeyeceksiniz gençleri mahvettiniz...
ev araba aldın tonla para biriktirdin oğlan kızı everdin onlarca bina diktin sadece karnını doyurmak yuva kurmak isteyen onlarca genci işinden ettin yatacak yerin yok tüm gençleri mahvettin...
emekli ol be adam bastonunu da al git hala otobüste yer mi beklersin ne verdin ki garipleri hep siz bu hale getirdiniz bir nesli heba edip gençleri mahvettiniz...
paran var ev vermezsin yeni evli çiftlere saçın sakalın ağarmış bunamışsın hallere toprağa yakınsın emin ol güvenme hiç bir şeye çala çırpa yediniz gençleri mahvettiniz...
intiharlar sizin yediğiniz boklardan yetim garip demeden içtiğiniz haklardan hacı hoca cemaat ünlü oldu kanaat mal mülk emanettir bak sahip olamaz kimse her bir köşeyi tutup aldığınız canlardan hesap sorulacak sana suçsuz değilsin unutma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
işsiz gençleri siz mahvettiniz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
işsiz gençleri siz mahvettiniz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.