Ülkemde siyasetin kirli yüzüŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Siyasetin kirli yüzü
Kalmadı yiğit insanlığın Ne Asaleti ne vicdanı Nede özü İşte CHP yaşanan kirli oyunlar Yüz kızartan, İnsanlığı utandıran Dönme dolaplar Dürüst, namuslu bilge öngörüleri yüksek bir lideri Koltuk makam, mevkii uğruna Sırtından hançerlemeler Unutmayın TC tarihine Siyasetin kirli yüzünü ortaya çıkaran önemli tesbitler, Unutulmaz belgeler deliller Oy devşirme de, halkı kandıran değişimdeki aslı astarı olmayan söylemler Halil İbrahim sofrası kurarak Sağcıyı solcuyla barıştırarak Sağ, sol çatışmalarının önüne geçmek Kardeşi kardeşe seksen öncesi kırdırmak yerine barıştırmak Sağa kaymak mı? Ülkenin yumuşak karnı alevi suni çatışması nı önlemek maraş Malatya, Çorum sıvas madımak katliamlarını bir daha yaşamamak adına Alevileri sunnileri Halil İbrahim sofrasında toplamak, barıştırmak Sağa kaymak mıdır? Yine ülkenin yumuşak karnı, Türk Kürt, Laik anti Laik, çatışmaları engellemek adına Halil İbrahim sofrasında buluşturmak Sağa kaymak mı? Başı açık, başı kapalı Kadınları kutuplaşma dan kurtarmak toplumsal Barışı sağlamak adına atılan adımlar Sağa kaymak mı? Somada, Ermenek te, Kilimli Zonguldak karadon, gelik kozlu İhmal yüzünden ölüme giden Madencilere sahip çıkmak Sağa kaymak mı? Huzur hakkı adı altında 5-10 maaş alanları Tüyü bitmemiş yetim hakkı yiyenleri teşhir etmek Sağa kaymak mı? İşçi, memur, çifçi, özel sektör, serbest ticaret erbabının Ekmeğini çalan Tuik kapısına dayanmak Ülkedeki TC devletine sekteye uğratacak sadat benzeri Paramitel yapıları Kamuoyuna teşhir etmek devleti devlet yapan Yasama yürütme yargıyı uyarmak Sağa kaymak mı? Ülke sınırları kevgire dönmüş ülke dokusu hızla değişme eşiği ile karşı karşıya iken milliyetçi muhafazar partilerle Türk demokrasisi, güçlü parlamenter sistem için Ülkeyi 25 yıllık akp diktasından kurtarmak için iş birliği yapmak Ülkenin tüm renklerini Halil İbrahim sofrasında buluşturmak Yurtta sulh cihanda Barışı sağlamak Sağa kaymak mı?
Siyasetin kirli yüzü
Kalmadı yiğit insanlığın Ne Asaleti, ne medeniyeti Ne vicdanı, ne izanı Nede, nede!!! İnsanı insan yapan Ne vasıfları, nede özü Herkes makam, mevkii Etiket, çıkar peşinde Fakir, fukara, garip, guraba Dul yetim, emekli işsiz Pazar atıklarından besleniyor Askıda ekmeğe muhtaç Söyleyin kime ne? Günümüzün siyaseti Alavere, dala vere Kürt Mehmet nönete Misali Ülke fakr-u zaruret içinde Ekonomisi çökmüş Adalet terazisi üstünlerin Hukukundan yana Yasama, yürütme, yargı Kendi içinde kavgalı Berbat, kaygılı Berbattan berbat hali Ülkemin ahvali _________şair 67 _______ Ali Cemal AĞIRMAN İ |