Seni düşündüm yine… Gecenin mateminin en zemherisinde, Önce gözlerin geldi, gözlerimin önüne… Oturdular taa… _______Gözlerimin gözbebeklerinin içine Kenetlendiler birbirlerine öyle sessiz… Öylesine sevgi dolu… _______öylesine derin bir özlemle.
Sanki birbirlerine bağlanmış… _______birer kelepçe.
Ahh… SEVDİĞİM Seni düşündüm yine… Yağan sonbahar yağmurlarının altında… Hançeri vuruşlarla düşerken yağmur damlaları üzerime… Bir bendim sanki ıslanan… Bir bendim sanki… Sonbahar da dalından düşmek üzere olan… Yaprak misali_______ tir tir titreyen. Önce dudakların geldi gözlerimin önüne… Kenetlenince dudakların, dudaklarıma… ________Tüm bedenim kavruluverdi… _________İşte o zaman yağan yağmurlar… ____________Sevda ateşine hiç bir kâr eylemedi.
Ahh… SEVDİĞİM Seni düşündüm yine… Masmavi denizin Sevda şarkıları mırıldanan dalgalarına bakarken… Önce ellerin geldi gözlerimin önüne… Uzanıverdi sessizce... ________Sanki bedenimi sarmak istercesine… Büyülü bir dalganın… Efsunlu nefesin de buldum kendimi… Kalbime ağır geldi… Böyle bir bütünleşme. Alıverdin beni masmavi dalgaların içine… Deniz kızı gibi eridi yüreğim… Yakamozlara karıştı bedenim… Öylesine ahenkli… ________Öylesine sessiz ____________Öylesine gizlice.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Düşündüm YİNE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Düşündüm YİNE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.