Sizler bizim için özelsiniz Çiçekler kadar güzelsiniz Bu papatyalar sizin olsun Gönlünüze sevgi ve şefkat dolsun Uzak durun kin ve nefretten Çekinmeyin bizlere merhametten Bizler masum çocuklarız Kuşlar gibi cıvıldarız Sizleri sıkmak değil amacımız Sevgi ve şefkattir ihtiyacımız Hiç bir şeyiniz yoksa bile Biraz gülümsemeniz yeter bize Günaydın bize sevgiyle bakanlar! Günaydın size güzel insanlar
Kadir Tozlu 05.11.2023
Bizlere bir papatya demeti uzatan bir çocuk resmi gördüm. İçimden geçenleri çocuğun diliyle yazdım. Şiir veya değil ama bir resmin bende uyandırdığı duygulardır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günaydın Güzel İnsanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günaydın Güzel İnsanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem!.Cocukların bize çiçekler ve baharı sunduğu gibi büyükler de onlara güzel ve gelecek baharlar sunmalı..Tıpkı U Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk gibi..Tüm Çocuklara ve tabii ki Süper Baba'ya da günaydın!...Hem de en kocamanından.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla..Saygıyla.
Harika bir şiir okudum. Gönüllere hitap eden, moralleri en yüksek seviyeye taşıyan güzelmi güzel şiirin usta kalemini tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum. Sizde bizim için özel ve değerlisiniz üstadım. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. Selam ve saygılarımla hayırlı sabahlar diliyorum esen kalın..
Çok güzel... Yürekten,içten seslenişler.Yaşamın en masum valıkları çocuklar. Değerli şairim,ne güzel duygular,ne güzel sözcükler. Kutlarım gönül sesinizi.Saygıyla,esenlik dilerim.