(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaktın bizi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaktın bizi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zalim insafa gelmiyor hocam tarih çocuk katili diye yazacak .vadedilmiş topraklara kavuşmak hayal olsada zevk duyuyor zalim masum ölürken boykot gerek abd ve İsrail mallarını selam ve dua ile
Her zaman ki gibi kendi tarzınızda yazdığınız gönül sesinizi beğeniyle okudum, gönlünüze gelen ilhamınız, yazan kaleminiz hiç susmasın selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Bu insan denilen mahluk akıl denile ve diğerlerinde olmayan niteliğini yazık ki hep kendilerine karşı kullanıyorlar. Anlamlı şiiriniz için kutluyorum. Saygılar...
Gönül dostu duyarlı şair üstadım. İnsanlığın öldüğü zalimlerin birleştiği, korkakları daha da çok korkarak sustuğu, güçlünün haklı sayıldığı, güçsüzün zelil edildiği hor görüldüğü, hakkın verilmediği, adaletin olmadığı bir dönemden geçiyoruz geçiyor dünya… Rahatım bozulur diye kafirlerin hegemonyası altına giren namertler ( korkaklar) sözde liderleri Allah ıslah eylesin ıslahı mümkün değilse kahrı perişan eylesin inşallah…Değerli üstadım yüreğinize sağlık kutluyorum sizi. Bir beyitle eşlik ettim kabul buyrula…Selam ve saygılarımla hayırlı sabahlar diliyorum esen kalın..
Kör oldu tüm dünya Zalimler birleşti anla İnsanlık ölüyor ah la! Sen insafa gelmezmisin? ——————Kul Seyyah
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir şiirdi, haz alarak okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla, nice şiirlere.
Suçsuz günahsız sivillerin, kadın ve çocukların canlarının yanmasına sebep olanları Cenab-ı Hak Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🤲 Duyarlı yüreğine ve kalemine sağlık diliyorum, Allah yardımcıları olsun inşallah. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Yüreğine sağlık değerli hocam Mazlumlara zulüm eden eli kanlı katil bir gün hesap verecek elbette. Duyarlı yüreğin var olsun Huzurlu akşamlar diliyorum
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun sözün bittiği yerdeyiz görüntüler yürek yakıyor Rabbim mazlumların yardımcısı olsun inşallah nice şiirlere Sonsuz sevgi ve saygılarımla
devran dönerken insanlar da birbirine sırtını dönüyorlar insafın kalmadığı zulmün had safhaya ulaştığı kimliklerin sorgulandığı ve duyguların da sevginin de sahte olduğu gerçeği ile yüz yüzeyiz hocam kayıpların mimarı ar damarı da çatlamış iken pek çok insanın sona kalıp dona kaldığımız da aşikar
Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık efendim, Sözlerinizi büyük bir beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
Her şiiriniz gibi yine okunması son derece akıcı ve etkileyici,her yönüyle takdire şayan muhteşem bir şiir kaleme almışsınız..Tebrikler değerli Hocam Selam,saygı ve hürmetlerimle..Hoşça kalın.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razse olsun, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Allah bu zalimlere insaf versin. Bu zulüm nereye kadar gidecek bilemiyorum. Kaleminiz daim olsun üstadım anlamlı bir şiirdi emeğinizi kutluyorum saygıyla
Gönlünüze sağlık dost,beğeni ve imrenle okudum bu güzel şiirinizi.
Kutlarım,saygıyla esenlik dilerim.