(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir gülü öp de gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir gülü öp de gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülüşü güzel olanın gönlü gül bahçesiyle doludur. Bu nedenle de elleri ve gözleri de gül ıtırıyla doludur yarin.
Gecenin bir yarısında , en yorgun saatlerde, sevgilinin dudaklarına ve yüzüne bulaşmış gül cemalini hatırlamak doğan bir günün ilk ışıkları gibi nasıl de huzur vermez ki.. tazecik hâliyle.
ve gül ıtırıyla tozlanmış bir buse ile çalmasını beklemek kapının, nasıl da filiz vermez ki umut yarınlara..
Yalnız kokmaz o yola bakan gözler. Yalnız aydınlanmaz o özlemiyle kavrulan şehir. ve yalnız kanatlanmaz o rengarenk kelebekler.
P Ne yana dönse Ne yana baksa O gülü özler o gözler o yarım kalmış gecelerde ve nefeslerde.
İllaki gelmeli.. Belki şiirin bir virüs bulaşır :)
Tebriklerimle Sevgi ve saygılar değerli kaleminize.
_boran tarafından 10/12/2023 8:23:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirler zarif, şiir üstlerindeki görseller zarif. Şiirlerde bazen hüzün de olsa, özlem de olsa hep zarifçe d/okunuyor yüreğe. Belli ki şairin de yüreği zarif ve yüreği zarif olanın sayfasına da gül kokuları yakışır ancak. İnsanın içi aydınlanıyor ne zaman gelsem bu sayfaya. Şiirler zaten öyle etkili anlatıyor ki az cümle ile anlatılmak isteneni. Yine çok güzeldi şiir . Sevgilerimle ve tebrik ile
Gül öpülür de suretler kavgalıyken Cömertçe sever mi herkesi? Herşey şey kadar ol'muş Ki Olgunluk vardır ki elmalar için armutlar için 'Sen anasın zalım vurma bana'
Tandır gibi yangın yeriyken Aşk konusmak çocukluga ayıptir belki ama Olgunlukta samanliklarda gezinirken çocuklarla günahim gelir bazi olgun insanlara...
Değerli kaleminizden sayfanızda mısralara yüreğinizin sesini yansıttığınız bu güzel eseri beğenerek okudum. Kutluyorum Şiiri ve yüreğinizi Üstadem. Akıcılığla anlam ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi saygı ve selamlarımla kalın sağlıcakla...