(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYDIN/LIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYDIN/LIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi yıldıza değdiyse güneşin eli Silip attı onu karatahtadan, Aydın insan şunu bilmelisin Ölümdür ışıksızlık; silinirsin paftadan ! .................................... ey cahilliğin kara tahtası işte aramızdaki fark budur
Hangi yıldıza değdiyse güneşin eli Silip attı onu karatahtadan, Aydın insan şunu bilmelisin Ölümdür ışıksızlık; silinirsin paftadan !
aydın şimdiye kadarki duruşundan silkelenmeli,güzel buyurmuş şiirin,üstad. aydın imgelerin güzelliğiyle tenkid edilmiş,ışıksız kalan aydın.... saygımla..
fesih tarafından 9/19/2008 8:25:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
ölüm bir gün ışıkla gelir güneşin gölgesinde küçük bir kız gibi eğilir en güzel fotoğrafların geçer saman yolundan gülümsersin o an sadece meçhule giderken eğer korkmuyorsan vicdanının civa sesinden
umarım eşlik etme tarzımdan memnun kalmışsınızdır üstadım
Hangi yıldıza değdiyse güneşin eli Silip attı onu karatahtadan, Aydın insan şunu bilmelisin Ölümdür ışıksızlık;silinirsin paftadan ! *************** KISA ANCAK AYDINLARA MESAJ İÇEREN DÖRTLÜĞÜNÜZ SÜPERDİ. IŞIKSIZ İNSAN YOLUNU BİLSE BİLE GÖREMEZ.ÇOK DAHA GÜÇLÜ BİR ETKİ YIKAR GEÇER. KUTLUYORUM.DUYARLI AYDIN YÜREĞİNİZİ. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 9/19/2008 3:17:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gecenin karanlığında ortaya çıkan yıldızlar güneşin aydınlığında bir bir silinirler...Karanlık karatahta ile özdeşleştirlmiştir.Selem saygı ve sevgimle düşüme en yakın yorumu bulmakla sevindirdiniz beni.
Silip attı onu karatahtadan,
Aydın insan şunu bilmelisin
Ölümdür ışıksızlık; silinirsin paftadan !
....................................
ey cahilliğin kara tahtası işte aramızdaki fark budur
saygılarımla