(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bomboş sokaklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bomboş sokaklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜNAYDINLAR. Daha önce Şiir; "Acı veya tatlı, ruhtan yüreğe damlayan, damlalardır" demişiz. Ve O yürekte kalmaya da mahkûmdur. Ama, ne zaman ki siziň gibi değerli yürekte, minnacık bir kıpırtı uyandırıyorsa, işte o zaman değer kazanır... Sizin de bu güzel yorumunuz beni çok etkiledi. Çok çok teşekkürler, sevgiyle selamlıyorum...
Şiirinizde sergilediğiniz sanatsal beceri ve duygusal zenginlik beni büyüledi. Bu harika şiiri bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Kaleminiz daima böyle kuvvetli olsun. Yüreğinize sağlık ,saygılarımla..
Daha önce
Şiir; "Acı veya tatlı, ruhtan yüreğe damlayan, damlalardır" demişiz.
Ve O yürekte kalmaya da mahkûmdur.
Ama, ne zaman ki siziň gibi değerli yürekte, minnacık bir kıpırtı uyandırıyorsa, işte o zaman değer kazanır...
Sizin de bu güzel yorumunuz beni çok etkiledi.
Çok çok teşekkürler, sevgiyle selamlıyorum...