İnsan olmak, İnsan, Ne demek insan olmak? ?? Ben insan mıyım? ?? Düşünüyorum da Eyer ben insansam, Beni insan yapanı bulmam gerek. Yoksa insan olmaya ne gerek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir insana , "dur bakalım kardeş" diyor, "yaşadığını sanıyorsun ama dur bi kendine bak; nesin, kimsin, nereden geldin, nereye gidiyorsun...düşünmeden ye iç; öl, tekrar diril ama farkında olma nereye kadar".... insanı kendisiyle hesalaşmaya götüren bir şiir...yazan yüreğe sağlık...
İnsan olmak, İnsan, Ne demek insan olmak? ?? Ben insan mıyım? ?? Düşünüyorum da Eyer ben insansam, Beni insan yapanı bulmam gerek. Yoksa insan olmaya ne gere
Bence çok karmaşık bir kısa şiir olmuş . Tabi bakmaktan bakmaya fark vardır mutlaka .Neye inanıyorsak inandığımız şey bizi insan yapar.Mesela ben islam inancına inandığım için ,içim rahat. İnsan olmamı dileyen ve yaratan yüce Rabbimdir . Ne şekilde insan kalacağımıda bildirmiştir zaten.
Tabii nasıl ve neye inandığımız bizi insan yapar. Öyle de yaşarız . İnandıklarımızda bizde zuhur eder.Şeklimiz ,şemalimiz inandıklarımıza benzer. Bu bağlamda insan kala bilmek gerçekten zordur. Her etten kemikten olan insan olamıyor...
Çok derin bir konu . Kısaca ben böyle inanırım . Herkes inandığı pencereden baktığı için dünyaya ,benim pencerem birilerinin hoşuna gitmeye bilir......saygı duyuyorum...
Düşünüyorum da Eyer ben insansam, Beni insan yapanı bulmam gerek. Yoksa insan olmaya ne gerek ************************************* TAM İSABET BİR YORUM SELAM VE DUA İLE
İnsan olmak, İnsan, Ne demek insan olmak? ?? Ben insan mıyım? ?? Düşünüyorum da Eyer ben insansam, Beni insan yapanı bulman gerek. Yoksa insan olmaya ne gerek
eyvallah eyvallah güzel,manidar bir şiir tebrikller selamlarımla
tebrikler.. mükemmel bir mantık örgüsü.. descartes düşünüyorum o halde varım dedikten sonra. ben kendimi varetmedim o halde beni bir vareden var diyor. saygılarımla..