(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkaklara karnım toktur… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkaklara karnım toktur… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir 4+4 Hece şiiriydi, beğeni ile okuduğum bu nadide eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum. En içten selam ve saygılarla.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
şiirinizi okurken zevk aldim. Dilinizin akıcılığı, duygularınızın yoğunluğu ve kullandığınız imgeler çok etkileyici. Bu harika eseri bizimle paylaştığınız için, kaleminize, yüreğinize teşekkür ederim. Selamlarımla.
Her zaman ki gibi kendi tarzınızda harika duygularla yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum kaleminiz daim yüreğiniz dert görmesin sağlıcakla kalın gardaşım...
Üstadım Yüreğinize emeğinize duygularınıza sağlık çok güzel gönül sesi dizeler Tebrikler. Kaleminiz kâvi ilhamınız bol sevginiz ebedi mutluluğunuz daim olsun inşallah Hayırlı huzurlu geceler Selam saygı ve dua ile Allah'a emanet olun efendim
hem anlamlı, hem harika bir anlatımı yakalamış hem ibretlerle dolu bir güzellikti şiir. imrenerek okuduğum müstesna dörtlükler. tebrikler ve saygılar sunuyorum...