(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşümesin İçim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşümesin İçim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olur ya, bir gün özler, sarılmak istersin. Sessizce gel. Kimse görmesin, kimseler duymasın! Gördüğün en ihtişamlı tabuta sarıl! O tabut ki, tam da burada, sol döşüm altında! Gel de sarıl. Öyle bir sarıl ki; buz kesmiş yüreğin ısınsın!
No coment ne ya, 😁😋 içinden geleni yaz ey yüreği güzel şiir. İçinde bırakma heceleri susmak hatayı kabul etmek demektir. Senin hatan ben istedim hep seni suçlu benim 🙄 gıçık kendine kızma
Beni deli ettin Anla 😁🙃 aklım olsa silmezdim. İçim acıdı o yüreminde sesin organlarıma vurdu böyle vıvuvu diğe kelebekler gökyüzüne cıkmak istedi nefes almak istemissin 😁 bende bıraktım kanatların ruhums değdi şaşkın güzel şiirim ince parmaklım. 😁 Seni özlemek güzel aklımda fikrimde sen.
Bana ne yaptın sen ah sen ah 😁🤭 aklımı ver bana lütfen :)
şiire geldim daha fazla gelmek neden üstelik beğendim dedim ama sen bazı bazı sürekli siliyorsun sevmedi ben bu silme işini insan şiiri kendi için yazar en çok bilirsin ve teşekkür ederim yazmaya değer bulduğun için 😊
Mutlu bir tebessümden gelen günaydın, aşka şifadır. Geceye sarılırsa o günaydın çiçekleri sarmaşık gibi yüreği de ısıtır, insanın içini de ısıtır. Zarif dizeler ne güzel dile gelmiş yine.
Sıcacık bir günaydın diyen olmalı Gecesini de kederini de sevdiren Yüzünde gülücük kuşları uçturan Kısa ve öz daha ne ister insan Değil mi su kuşu Sevgillerimle...
Dilek pınarı tarafından 9/1/2023 8:48:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Olur ya,
bir gün özler,
sarılmak istersin.
Sessizce gel.
Kimse görmesin,
kimseler duymasın!
Gördüğün en ihtişamlı tabuta sarıl!
O tabut ki,
tam da burada,
sol döşüm altında!
Gel de sarıl.
Öyle bir sarıl ki;
buz kesmiş yüreğin ısınsın!
Efkan ÖTGÜN