(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuukluğumda bile " dünya da yaşanması gereken en güzel duygu nedir" dediklerinde " sevgi" demiştim ve kala bu düşüncem hiç değişmesi sevgili şairim.
Bizler yüreğimizi asla ama asla "KİN" denen o melun duygu ile kirletmemeye yemin ettik ve bu yeminimizi her şekilde yerine getiriyoruz ve getireceğiz de. Çünkü bir duygu insansıyız o duygular bize ulaşmamalı.
Özel dizeler. Sabahın tan yeilne düşüverdi bir anada ve sorgulamalara itti beni.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Kin dednen duyguların tüm insanlıktan uzak kalması dileği ile.
bir zamanlar en güçlü duygu nedir? diye sorulduğunda hiç düşünmeden "kin" demiştim.
şiir kısa olmasına rağmen; anlam ve dil zenginliği ile çok beğenimi kazandı. ciddi bir edebiyat sitesinde bu güzel şiirin yeri kesinlikle daha yukarılarda olmalıydı...
TEBRİKLER...günün ve günümüzün şiiriydi...alkışladım, final benide mest etti şiir dostu...
BU GEZEGENDE SESSİZCE AĞLIYORUZ
Bu gezende aşk yok dostum/dost ta Ne adam gibi adam,ne kadın gibi kadın... Unutma ki "sende adam gibi sevmiştim"diyordun Unutmamalıyım ki "kadınca seviyorum sevdiceğim"demiştim ................................ Mezarlık kokuyor burnuma, Ama camii bile yok bu ölü gezegende, O yüzden okunamıyor fatiha,ertelenmiş başka baharlara Ne bir çiçek,ne bir börtü böcek... Oksijeni karaborsa satıyorlar bu gezegende, Hidrojen kendini geliştirememiş,o yüzden SU doğmamış! .................................. Bu gezegen,kısır insanların döngüsü, Üretmek yerine tüketiyorlar Salt kendi içinde mayoz bölünüyor, Özentilik primlerinde birbirlerini çoğaltıyorlar! .................................... Yeşil gözleri yosun’a benzetiyorlar,denizi tanımadan Gelincik tarlasını,özlemlerle, Başakları,sarı saçlarla pekiştirirken, Bir tohumun nasıl filizlendiğinden habersiz...... ....................................... Bu gezegen kısır insanların döngüsü dostum AŞK AŞK diye bağırıyorlar; Özentice bir omuza baş koyup, Sen bensin,ben senim diyor,diyebiliyor fitursuzca iki dakikada Özenti sözlerle,esrik aşklardan,yaralardan vefa dileniyorlar .......................................... Aşkı sorgulayıp,aşka dair ahkamlar kesiyorlar, İnsanlar bilmediği bir çok şey için ne çok konuşuyor? Konuşuyor,konuşuyorsun? konuşuyoruz! Ama nece konuşuyoruz? bende sende birbirimizi anlamıyoruz! ............................................... Ama anlaşıldığına dair iltifatlara bayılıyoruz. "Benim sevdam diye söze başlayıp, En güzel sözleri arka arkaya sıralayıp Aşkı koskoca evrene sığdıramıyoruz... ................................................... Ama bir anda saman alevi gibi yanıyor,yakıyor.... Ardına bile bakmadan Artık sevdaların peşinden koşarak, Yeni ekinler ekiyor sulamayı bile unutuyoruz. Hani o sıkça bahsettiğimiz emek? hani büyütmek? Hani yaşatmak,birlikte yaşlanmak ............................................................... Emeklemeden yürünürmü dostum? Ayrılığa ölüm diyorlar... Onlar ölmeyi uyumak mı sanıyor? yoksa sayıklamakmı? Bir ölü gezegen yaptınız yetmedi Yoksa yüreklerinde bir sahtekarlık mı saklıyorsunuz? ................................................................. Bırakın gelincik tarlalarını,güneşi,ay’ı,yeşili,maviyi Onlar iyiki AŞK sözcüğünü öğrenmişler Doğaya verdikleri zarardan habersiz..... Onlar cesaretin yüreğinden gelen bir şey olduğunuda öğrenmişler ki Cesaret satıyorlar!cesaret pazarlıyorlar! Oysaki gerçek cesaret çıkarsız sevmektir! Ve..severken,incitmekten korkmakkkk!
çok güzel dizelerdi
ellerine ve yüreğine sağlık