- Kara gözlüm misafirin olayım Bir bardak su versen yeterli bana. Yeter ki hanende üç gün kalayım Soğan ekmek dürsen yeterli bana.. - Börekten çörekten dilim istemem Yanıma yaklaşma milim istemem Halı lazım değil kilim istemem Yere hasır sersen yeterli bana.. - Çeşit çeşit yemek ayran gerekmez Künefe Adana Beyran gerekmez İskilip Dolması Büryan gerekmez Salça ekmek sürsen yeterli bana.. - Her iki eline kına yakıver Saçlarına sarıçiçek takıver Kapıyı arala bir kez bakıver Eşiğinde görsen yeterli bana.. - Üç gün üç gece ver, bana hediye Tanımaz davranma bu kimmiş diye Kapıdan uzatıp bir battaniye İçeriye girsen yeterli bana.. - Suat Zobu
- DOSTLARDAN / Teşekkürlerimle - Hadi gel bekletip fazla naz etme Göz ucuyla bakıp içeri gitme Beni kaderime yine terk etme Canım deyip sarsan yeterli bana.. - Bu son görüşümdür belki de seni Kapı eşiğinde bekletme beni Sana olan sevdam değil ki yeni Hatırımı sorsan yeterli bana.. ______ Türkmenoğlu (Şükrü Atay) - Bir kerecik baksan ardından camın Kalmaz ki kıymeti tasanın, gamın Benzeri olmayan sonsuz sevdamın Varlığına ersen yeterli bana ..... AYDINK,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Misafirin Olayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Misafirin Olayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kerecik baksan ardından camın Kalmaz ki kıymeti tasanın, gamın Benzeri olmayan sonsuz sevdamın Varlığına ersen yeterli bana
Bu kadar mütevazi olmak da Allah güç, kuvvet ve sabır verirse kuluna, hayli bir marifet ya da meziyet gerektir. Bir anekdot geldi aklıma Kız diyor ki sevgilisine, "Seninle kuru ekmek soğana razıyım" Oğlan da içinde "He canım he, onun için ilk buluşmamızda bir buçuk porsiyon iskender döner yemiştin ya":)))))) Hepsinden öte güzel bir şiir okudum Var olun Yüreğiniz dert görmesin Selam ve saygılar
AYDINK tarafından 8/21/2023 5:18:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hadi gel bekletip fazla naz etme Göz ucuyla bakıp içeri gitme Beni kaderime yine terk etme Canım deyip sarsan yeterli bana..
Bu son görüşümdür belki de seni Kapı eşiğinde bekletme beni Sana olan sevdam değil ki yeni Hatırımı sorsan yeterli bana.. ______ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kimse nazire yazmamış bu güzelliği bozmamak için inşallah benim yazdığımda bozmamıştır. Bu anlamlı eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Çok teşekkür ederim hocam. Her zaman büyük onur verdiniz. Her zaman çok mutlu oldum. İyi ki varsınız. Hep olun. Muhteşem dörtlükler için de ayrıca teşekkür ederim.
içeriye girmesine gir de, üç gün nereden çıktı haydi onu geçtik, suyun şişesi sekiz lira soğanın kilosu on beş lira sen kendin de misin birader... güzel şiirdi, hem günceli, hem misafir perverliği, hem esprileri barındıran pek müstesna dörtlüklerdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Nazire yapsam; yanına yaklaşamam bu güzelliğin. Yorum yapsam; sönük kalır dağarcığımdaki kelimeler. Muhteşem bir kalem, nefffis bir şiir. Bu sıcaklarda, seher yeli gibi geldi adeta. Yüreğine sağlık abim. Ayakta alkışlıyorum. Selam ve saygılarımla birlikte...
Kardeşim dünyanın en mutlu insanı yapman için bir nokta koysan yeter. Hani bazen yazıyorsun ya "Gene çok uzattım!" bak ona çok kızıyorum. Senin şiirlerini okumak ne kadar haz veriyorsa yorumlarını okumak da o kadar güzel. Yorumu da şiiri de yaz yazabildiğin kadar.
Her şey için teşekkür ederim. Her zaman büyük onur veriyorsun. Her zaman çok mutlu oldum. İyi ki varsın. Hep ol lütfen.
En derin selam, sevgi ve saygılarımı gönderiyorum. Sağlıklı günler dilerim kardeşim.
Vahh...suat'ım vahh... Biliyorum sen yare misafir olmak istiyorsun. İnşallah kabul eder. Kabul etmezse kapım açık. Çık bana gel. İsdediğini alırım Sohbet ederiz. Sen de bana şiir yazmayı öğretirsin. Bekliyorum...
Biliyorum abi senin misafirperver olduğunu. Kapıdan bir merhaba desem bırakmayacağını da biliyorum. Ağanın misafirliğini bilir misin? O kadar da kalmam merak etme. Aya köyden şehire misafirliğe gelmiş. Biraz yiyecek içecek getirmiş. Ağanın atını ahıra bağlamışlar. Ağaya izzet ikram bol. 3 gün, beş gün, bir ay, 2 ay ağanın gideceği yok. Ağaya ilgi falan da kalmamış. 3 ay, ağa "ben gideyim artık yeğen" demiş. Atına binmiş deh diyecek. Ev sahibi yalandan "Ağam az daha kalsaydın" demiş. Ağa hemen attan inmiş. "Tamam, atı nereye bağlayayım!?"
"DİLİME BAĞLA AĞAM DİLİME!!!"
Çok teşekkür ederim Abi. Her zaman büyük onur verdin. Her zaman çok mutlu oldum. İyi ki varsın. Hep ol.
En derin selam ve saygılarımı gönderiyorum. Sağlıklı günler dilerim. Kel'den öptüm.
Piyasanın durumu mâlûm, sevgili dahi olsa o söylediklerinizi vermesi mümkünmüydü ki. Maşaallah baktım da geriye bir içli köfte kalmış. O da nasılsa unutulmuş. Ancak şiirin mânâ bütünlüğü, uyak (özellikleri) güzellikleri, ölçülerdeki düzen unutulmamış. Şiire gösterilen denge, hassasiyet yerli yerinde. Tebrik ediyor, gözlerinizden öpüyorum. Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Çok teşekkür ederim saygıdeğer büyüğüm. Sizin beğeniniz, sizin yorumunuz, sizin ziyaretiniz bizim için çok büyük onurdur. Sizin beğeniniz yazdıklarımızın resmi onayıdır. Var olun. Her zaman büyük onur verdiniz. Her zaman çok mutlu oldum. İyi ki varsınız. Hep olun.
En derin selam ve saygılarımı gönderiyorum. Sağlıklı günler dilerim.
Kalmaz ki kıymeti tasanın, gamın
Benzeri olmayan sonsuz sevdamın
Varlığına ersen yeterli bana
Bu kadar mütevazi olmak da Allah güç, kuvvet ve sabır verirse kuluna, hayli bir marifet ya da meziyet gerektir.
Bir anekdot geldi aklıma
Kız diyor ki sevgilisine, "Seninle kuru ekmek soğana razıyım"
Oğlan da içinde "He canım he, onun için ilk buluşmamızda bir buçuk porsiyon iskender döner yemiştin ya":))))))
Hepsinden öte güzel bir şiir okudum
Var olun
Yüreğiniz dert görmesin
Selam ve saygılar
AYDINK tarafından 8/21/2023 5:18:57 PM zamanında düzenlenmiştir.