güzel atlar ülkesi’nde saatlerce oturmuştuk o gün akşam, bej miydi beyaz mıydı örtüsü rengini anımsamasam da, ışıl ışıldı gözbebeklerin âşık olmuştum otururken masamda; bakışın uzay kadar derin ay güneşin karşısında buğul buğul süt beyazbulutuyla sağılan sen değil, bendim saçlarında kumral, yıldızlarca dağılan...
ne zevkten ne tasadan gül pembe dudaklarından bir çift söz dökülmüştü kalkınca herkesle bir biz de aynı masadan ’odamı dağıttım !’ demiştin duymazlıktan gelince ben sözünü yinelemiş, öyle soylu kibar, ’ben geleyim de toplayalım ! ’ deyince ben ’olabilir!’ demiştin İçim içimi yemişti sabaha dek; senin de en az benim kadar, gelmemiş, gelememiştim uykusuz kalmıştık ayrı ayrı odalarda darmadağın...
yıllar sonra o anı şu/ân gibi yaşıyorum hayatımın filmi geçiyor gözlerinden şuân; fenalaşıyorum...
biliyorum; birazcık cesaret versem uzatırdın ellerini hemen, ceylan gözlü bir güzel bırakınca kolyesini aşağı sarkar zinciri, kollarını göğsünün üstünde arada bir kenetlerken, bal akıtır dudağından yalanır eylül’ün beyaz inciri bence geçti, sana çok erken?
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim, selâm verdim yüz sürdüm düşlerine, nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞUÂN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞUÂN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim selâm verdim yüz sürdüm düşlerine nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim... ..................................... ibadet ve kıblesi sevgi olanın ömrü boyunca insanlıgın erdemliğiyle ödüllendirlmiş olandır etkin oldugu kadar anlamıda derindi
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim selâm verdim yüz sürdüm düşlerine nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim...
Sevipte uzak kalmak. Zor hem de çok zor kutlarım abi mükemmel bir şiir. Sevgi ve saygı ile Ozan
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim selâm verdim yüz sürdüm düşlerine nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim
tebrikler üstad şiirinizi ve sizi kutlarım saygılar
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim selâm verdim yüz sürdüm düşlerine nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim...
Halac-ı Mansur geldi aklıma, sevgi ibadet olunca, önsokratikler geldi,doğanın sevgisiyls.... stoacılar... bilmem,ama geldi.... şiir,mesajlarıyla birlikte harikaydı saygılarımla
Güzel Atlar Ülkesi’nde saatlerce oturmuştuk o gün akşam bej miydi beyaz mıydı örtüsü rengini anımsamasam da ışıl ışıldı gözbebeklerin âşık olmuştum otururken masamda; bakışın uzay kadar derin ay güneşin karşısında buğul buğul süt beyaz bulutuyla sağılan sen değil bendim saçlarında kumral, yıldızlarca dağılan...
güzel bir girizgah ve akıp giden dizeler tebrikler değerli gönül dostu haz aldım selamlarımla
biliyorum ; birazcık cesaret versem uzatırdın ellerini hemen ceylan gözlü bir güzel bırakınca kolyesini aşağı sarkar zinciri kolları göğsünün üstünde arada bir kenetlenirken bal akıtır dudağından yalanır eylül’ün beyaz inciri bence geçti, sana çok erken?
Hepimiz bir şeylere biraz erken biraz geç.Ama sevgiye hep zamanında...saygılar
biliyorum ; birazcık cesaret versem uzatırdın ellerini hemen ceylan gözlü bir güzel bırakınca kolyesini aşağı sarkar zinciri kolları göğsünün üstünde arada bir kenetlenirken bal akıtır dudağından yalanır eylül’ün beyaz inciri bence geçti, sana çok erken?
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim selâm verdim yüz sürdüm düşlerine nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim... ***************** BANA GEÇTİ SANA ÇOK ERKEN ** SÖZÜ VAZ GEÇİLMİŞ SEVDALARA BİÇİLEN KILIF DEĞİLMİDİR?. VE BÖYLE BİR SEVGİNİN KIBLESİ VARMI Kİ? GÜZEL ATLAR ÜLKESİNDE.. DİYE DÜŞÜNDÜRDÜNÜZ. ÖYKÜSEL GEÇMİŞİ OLAN ŞİİRİNİZLE ÇOK GÜZEL BİR ANLATIMLA DUYGUYU AKTARDI DİZELERİNİZ. KUTLUYORUM SAYGILARIMLA. ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Vazgeçilmiş mi;dokununca bitecek bir sevdayı, dokunmadan yürekte sonsuza dek yaşatmanın yüceliğine inananlardanım.Eğer koşullar uygun olsa idi (yaş dengesi) olmayacak hiç bir şey yoktu.İmkânsız aşklar gerçekten de vardır.SAYGIYLA.
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim selâm verdim yüz sürdüm düşlerine nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim...
ne kadar özenle ... ne kadar emek vererek yazioyrsun sevgili Şaban dost ...
ve ben iyi bilirim yok emanete hıyânetim selâm verdim yüz sürdüm düşlerine nereye gitsem kıblem oldun yüzünün ab-ı destiyle sonsuz rekât sevmek seni ibâdetim...
Çok güzeldi can. Kutlarım. Bağlılıklarınız daim olsun.
Sevmek..Bu kadar anlamlı dillendirilebilir.
Tebrik ve selamlarımla.