(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günün Acısına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günün Acısına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazık ki merhametin, vicdan sorgulamalarının en aza indiği zamanlardayız. Nasıl ve ne ara bu hale gelindi bilmiyorum. Merhameti olmayan insanlar her türlü acımasızlığı yapabilecek duruma geliyor zaten. Şiirde de ifade edildiği gibi karanlık saçıyorlar, içleri karanlık çünkü. Umarım ki yanar gecenin ışıkları herkes için, merhametsiz insanlar insafa gelir bir şekilde ve karanlık yerine ışık saçarlar. Diner fırtınalar.
Şiir çok güzel anlatmış yaşanılan durumu. Az cümleye bu kadar anlam sığdırabilmek çok güzel gerçekten.
gönül istemez mi neşeli şiirler yazsın ama olmuyor işte bir yanımız hep eksik hep kırgın ve kızgın hep öfke dolu güzeli yazacağımız günler de gelir elbet
Muhtemelen o gün büyük bir felakete tanıklık ettik. İnsan isek eğer, duyarlı bir kalbe de sahip isek eğer, dünyanın neresinde olursa olsun felaketin üzerimizde bıraktığı iz asla silinmiyor. Merhametten yoksun olanlar sadece karanlık saçıyor. Acının ve sefaletin ve çürümenin asrını yaşadığımız bu çağda, iyilikten merhametten ödün vermeyenlerin varlığı tek tesellisi bu dünyanın.
Mutlaka yanmalı gece çökmüşlerin üzerine ışıklar.Korkunun ve duyarsızlığın bizi yönetmesine asla izin vermemeliyiz.
Yeterince çoğalmalı sevgi Yeterince azalmalı acılar.
Ve insanlığımızı ezen acılardan ve vicdan azabından kurtulmanın yegane reçetesi Tüm karanlık duvarları yıkacak Işık saçan dudaklar…
Bazı acılar hele ki ülkemizce yaşanıyorsa ihmal yüzünden nice masum canlara kıyılıyor ve kıyılmaya devam ediliyorsa kalanların çileleri günbegün artıyorsa çığlıklara kimse kulak vermiyorsa yine de birilerimiz ses olup haykırır çaresizliğe çare olmak adına payımıza düşeni yapalım ki sevgi de insanlık ta yardımlaşma da çoğalsın bu ızdırapları dindirmek adına
Çok teşekkür ederim kıymetli yorumunuzla ışık olduğunuz için karanlığa Sayın Boran
Umarım ki yanar gecenin ışıkları herkes için, merhametsiz insanlar insafa gelir bir şekilde ve karanlık yerine ışık saçarlar. Diner fırtınalar.
Şiir çok güzel anlatmış yaşanılan durumu.
Az cümleye bu kadar anlam sığdırabilmek çok güzel gerçekten.
Sevgilerimle