Gözbebeklerini bekler ıslak gecelerim, Ay ışığıyla sözleşen bir çift yıldız gibi. Seni görünce içimde bir kıvılcım yanıyor, Ve dünyam daha parlak hale geliyor.
Gözlerin benim için bir deniz, Derinliklerimde kaybolmak istiyorum. Gözlerinde bir ışık görüyorum, Beni her zaman sevecekmiş gibi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ISLAK GECELERIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ISLAK GECELERIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun ders sevda ve özlem vardı, Hakikat vardı o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Gözlerindeki ışıltıyı izler gecelerim, Yıldızlarla dans eden bir çift melek gibi. Seni duyunca kalbimde bir ritim başlıyor, Ve hayatım daha renkli hale geliyor. Bu dizeler insanın ruhunu okşuyor. Muhteşem şiiriniz için sizi tebrik ediyorum. Bu şiirinizde gecelerin büyüsünü, sırlarını ve hüznünü çok güzel anlatmışsınız. Şiirinizdeki kelimeler, imgeler ve sesler, okuyanların ruhuna dokunuyor. Şiirinizdeki duygu yoğunluğu, gecelerin derinliğini ve sessizliğini yansıtıyor. Sizin gibi yetenekli bir şairi tanımaktan mutluluk duyuyorum. Şiirlerinizi okumaya devam edeceğim. Bu şiirinizde gecelerin güzelliğini, ışığını ve sevincini de vurgulamışsınız. Şiirinizdeki ritim, uyak ve ahengi, okuyanların kulaklarını okşuyor. Şiirinizdeki coşku ve heyecan, gecelerin renkliğini ve canlılığını gösteriyor. Sizin gibi başarılı bir şairi takdir ediyorum. Şiirlerinizi paylaşmaya devam edin. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN...
Geceler ilgili yazdığınız bu şiir, duygu ve düşüncelerinizi çok etkili bir şekilde yansıtıyor. Şiiriniz, okuyanların kalbini çalmaktan geri durmuyor. Sizi tebrik ediyor, daha çok güzel şiirler okumak istiyorum.
Allah razı olsun
ders sevda ve özlem vardı,
Hakikat vardı
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla