Kardeşim; yanılıp şöyle çevrene Bakma demiş olsan bakmazdım inan Evinde kal sakın ola evrene Çıkma demiş olsan çıkmazdım inan - Eğme suratını eğme kaşını Zehir etme ekmeğini aşını El alem derdine gözün yaşını Dökme demiş olsan dökmezdim inan - Bugünü bırakma asla yarına Güvenme hiç başkasının varına Boş yere kendini elin narına Yakma demiş olsan yakmazdım inan - Yanlış şeyler olur bazen bilmeden Cevapsız kalırmış niçin ve neden Bunca meşakkatten bunca çileden Bıkma demiş olsan bıkmazdım inan - Ümide kapılma yaşamdan yana Sakın her durumdan çıkarma mana Ne olursa olsun aman kafana Takma demiş olsan takmazdım inan - Dondurur Temmuz’da bütün kanını Kışın ateş kaplar dört bir yanını Vara yoğa sakın ola canını Sıkma demiş olsan sıkmazdım inan - Olaylar olaylar sorun yumağı Kurutur boğazı yorar dimağı Arı kovanına sakın çomağı Sokma demiş olsan sokmazdım inan - Aksilikler çıkar yorma kendini İçinde tut her an öfkeyi kini Sabırlı davran da taşıp bendini Yıkma demiş olsan yıkmazdım inan - “Asma eleğini eleyip unu” Tembihlesen keşke sen bana bunu Garip kalıp buralarda boynunu Bükme demiş olsan bükmezdim inan - Ahh Alibaba ahh! Sen yoktun bir ara Kardeşim. - Suat Zobu - DOSTLARDAN/ Teşekkürlerimle - Ah abim! Sen bana göstersen yolu Yanmazdı bu kadar göğsümün solu Dehlize düşmeden gerseydin kolu Akma demiş olsan akmazdım inan - Deseydin; zehir, em olmaz ağrına Bu sahte geceler çıkmaz yarına Paslanmış çiviyi kendi bağrına Çakma demiş olsan çakmazdım inan ….. Alibaba - Uzaktan kokusu misk ü amberi, Gelir mi çağırsam azıcık beri, Yaram zaten derin tuzu biberi, Ekme demiş olsan ekmezdim inan. ..... Hilaloğlu - Herkes yaptı bana türlü hileyi Hep bana verdiler yırtık fileyi Bu yaşımda bunca dert ve çileyi Çekme demiş olsan çekmezdim inan _________ Türkmenoğlu (Şükrü Atay) .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Ahh! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Ahh! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes yaptı bana türlü hileyi Hep bana verdiler yırtık fileyi Bu yaşımda bunca dert ve çileyi Çekme demiş olsan çekmezdim inan _________ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Saygıdeğer üstâdım, Bu muhteşem eseri tekrar okumaktan ve bir dörtlükle de olsa eşlik etmekten mutluluk duydum. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Ah abim! Sen bana göstersen yolu Yanmazdı bu kadar göğsümün solu Dehlize düşmeden gerseydin kolu Akma demiş olsan akmazdım inan
Deseydin; zehir, em olmaz ağrına Bu sahte geceler çıkmaz yarına Paslanmış çiviyi kendi bağrına Çakma demiş olsan çakmazdım inan
Abim, ne yaptın böyle?.. Sabah sabah göğsüm kabardı, gözlerim yaşardı. Böylesine kocaman bir yüreğe yoldaş olmak, muhteşem bir gönül sesiyle anılmak kaç kişiye nasip olur hayatta. Dilimde neler var da, kelimeler kifayetsiz. Ömrün var, gönlün şad olsun.
Teşekkür ederim. Her şey adına.
En derin saygı ve hürmetlerimle...
Alibaba tarafından 8/7/2023 7:26:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Alibaba tarafından 8/7/2023 7:29:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet aynı şekilde ben de şikayetçiyim. Bazen öyle anlamsız şeyler çıkıyor ki farkına varmadan gönderiveriyorsun. Bizle en ufak mesajlarda bile imla kurallarına dikkat ediyoruz. Öyle görmüşüz çünkü. İstesek de yanlış yazamayız. Bazılarının hiç umurunda değil.
Bizim neslimiz bambaşkaymış. Bizler en geç günaşırı tıraş olanlardanız. Şimdilerde belli bir yaşın altındakilerde %90 sakallı tipler, bazılarında garip garip kıyafetler var.
Hani bilirsin Adile Naşit'le Münir Özkul'un turşucu filmi var ya. İşte o filmde çocukları birleşmeleri için Taksim Anıtı'nda grev yapıyorlar. Halk da toplanmış. O kadar kişiden bir tane sakallı yok. Bırak sakalı kirli sakallı bile yok. Kıyafetler de ona göre.
Kardeşim iyi ki varsın.
Hep ol.
Güzel dörtlükler için de ayrıca teşekkür ederim.
Şiir; Yokluğunu çok hissettiriyorsun kardeşim. Bak şiir bile yazdırıyorsun.
Hislerime tercüman olan on numara beş yıldız bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Bu anlamlı eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
😅 Gizli örgüt onlar. Uyma sen onlara