(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANAL ALEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANAL ALEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilgi gösteren ve katkıda bulunan herkese çok çok teşekkür.. daha ziyade insan psikolojisi üzerine bir ironi yapmak istedim. sorgulayıcı boyutu da var tabii, sanal alemin pek de sağlıklı olduğu söylenemez. elbette artıları var ve elbette insan herhalukarda bir yönüyle zaten sanal bir alemde yaşar. konu çok boyutlu. saygılar..
Oradalar...hiç şüpe yok... oradalar... melekler ve şeytanlar oradalar.. zor olan hangisi melek hangisi şeytan.. her haber O'ndan hangisi sevaba hangisi günaha kapı aralar seçmek zor.. Her karar idamlık her adım sıratta ne zaman düşeceğiz ne zaman kurtuluşa ereceğiz bilmek zor.. haber dediğin ya vahiy olmalı,ya bilim gerisi zor gerisi zor. . saygılarımla.
Sabaha kadar sürer aynı terane…. İsmi de aynı cismi de Sabaha kadar sürer aynı terane İsmi de aynı cismi de…
Ora-dalar.. Nah oradalar… Nah oradalar!.....
sanal olmakla birlikte, dua ikliminde buluşmaya kadar varabiliyor ilişkiler... ve samimidir şiir... gönlünden kopup yazdıkları kadarıyla- ve belki biraz daha fazlası- tanırsın.... yüreğinize sağlık efendim. Allah razı olsun.
Sorgulayan, tespitler yapan düşündürücü bir şiir...
Selamlarımla.