(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*-*-*-BİR EVİM OLMALI-*-*-* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*-*-*-BİR EVİM OLMALI-*-*-* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bötyle güzel bir şiiri yazan hanfendininkimbilir kaç gönülde sevgi ve saygıya dayalı evi vardır...çok beğendim efendim..yürekten kutlarım...saygımla...
öyle ummakla olmuyor ama... gün geliyor o hayaller oryotosu eskiyor... sarmaşıklı şık bir dağ evi hayal süsleyen efendim ne bileyim hiç eksiği olmayan dört başı mamür bir yer işte... ama o da yetmiyor mutluluğun tam olarak ilacının olmaması belki bu yüzden.. bir yer minderi sedirde yün bir döşek bahçesinde fındık ağaçları üzüm asması yer yer çiçekler memleket gibi işte...sevgiler yüreğinize...
Öyle bir evim olmalı ki İçinde hüzün bulunmayan Kötü anıları hatırlatmayan Hasreti tattırmayan bir evim olmalı Öyle bir yerde olmalı ki Gözden gönülden uzakta Yalnızlığın koynundaki yamaçta Parlayan yıldızların altında Kocaman sevdalarla dolu bir yerde EVİM olmalı.....
Hepimizin hayalarine ve içindeki özlemlerine adeta ses olmuşsunuz. Umarım bir gün bu hayallrimize ulaşırı ama bu şartlarda çok zor görünüyor. Şimdi yapabileceğimiz en güzel şey var olan evimizde aradığımızı bulmaya çalışmalıyız sanırım.
Çok özledi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
yanlız basınıza degıl de sevdıgınız le olsanız bır de daha güzel olmamaz mı...ben dızelerınıze gızledıgınız .kaçmak ,istedıgınız bır sevgıyı sevgılıyı hıssettım de o yüzden..ne dersınız.. yüregınız daim olsun..
küçüklük şiiri olduğu belli:) yok öyle biryer:) orda bir köy var uzakta ya işte o köy bizim köyümüzdür. evi de yapacaksanız orda yapın. Çalana kapıyı açmayıverirsiniz..:)
güzeldi kalemine sağlık...ama anlıar sadece iyisiyle gelmez...kaçarsın belki böyle bir evin olur ama kaçabilir misin ayrııktan,hasretten,anılardan...yapabiliyorsan söyle de sana komşu olayım :)
Öyle bir evim olmalı ki İçinde hüzün bulunmayan Kötü anıları hatırlatmayan Hasreti tattırmayan bir evim olmalı Öyle bir yerde olmalı ki Gözden gönülden uzakta Yalnızlığın koynundaki yamaçta Parlayan yıldızların altında Kocaman sevdalarla dolu bir yerde EVİM olmalı.....
inşallah efendim...olsun sizin de güzel bir eviniz... her insana dünyada meken, ahirette iman gerkemiş... güzel şiirdi....kutlarım...selam ve sevgiyle...
Aslında güzel olan daha ucuz çok pahalı olmayan bir hayal tertemiz yaşam hayli gel görki insanlar beceremez bilmiyorum niyedir bu deşinme çabalama sonuç ayni ölüm bir geçimse bu kadar zor olmamalı dilinize yüreğinize sağlık dileklerinin olmsı arzusu ile kaleminiz daim olsun
Keşke benim de öyle bir evim olsa.. Kira bizi mahvediyor. Ev sahibi %30 zam yapınca artık ben de sizin gibi düşünmeye başladım. Bir fikrim var; Mersin Erdemli'nin kuzey batısında "lemas vadisi" adında bir yer var. 30 metrelik çınar ağaçları ve ortadan akan Lemas çayı harika bir kompozisyon oluşturuyor. Arsa da ucuz oralarda. Lakin elektrik filan yok, ona göre.. Zaten şiirde elektrik olsun diye de bi şartınız yok galiba. Emekli olursam ben de kafama koydum, oralara biryerlere çardak yapıp oturacam. Belki komşu oluruz, kimbilir..