(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUBAİ ATATÜRK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUBAİ ATATÜRK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"GÖRKEMLİ BÜYÜK KOSKOCA DAĞDIR ATATÜRK HİÇ GEVŞEMEYEN SIMSIKI BAĞDIR ATATÜRK DEVRİMLERİNİN BEKÇİSİDİR TÜRK ULUSU HALA YAŞIYOR ÖLMEDİ SAĞDIR ATATÜRK"
Al-kış-lı-yo-rum çokça
Şiir öyle br sanat ki özgür mana derinliğini alabildiğine kullanabilen ve bu tür şiirlerle öyle duygulanıyorum ki.. Teşekkür ederim.
Evet canlının maddi bedeni ölebilir ama ruh ölmez. Bir şiirimden alıntıyla eşilk edeceğim.
"ÇANAKKALE'DE KALKAN EL, MUSTAFA KEMAL Kor alev sihri ile seyrediyor boğazı, Bugün burada gibi, o keskin mavi gözler. Sanki her an nöbette, duyulur sesi bazı, Hala vatan üstünde, vatan diriltmiş eller."
Sevgiler
öznur karayumak tarafından 2/17/2007 4:17:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
HİÇ GEVŞEMEYEN SIMSIKI BAĞDIR ATATÜRK
DEVRİMLERİNİN BEKÇİSİDİR TÜRK ULUSU
HALA YAŞIYOR ÖLMEDİ SAĞDIR ATATÜRK"
Al-kış-lı-yo-rum
çokça
Şiir öyle br sanat ki
özgür
mana derinliğini alabildiğine kullanabilen
ve bu tür şiirlerle öyle duygulanıyorum ki..
Teşekkür ederim.
Evet canlının maddi bedeni ölebilir ama ruh ölmez.
Bir şiirimden alıntıyla eşilk edeceğim.
"ÇANAKKALE'DE KALKAN EL, MUSTAFA KEMAL
Kor alev sihri ile seyrediyor boğazı,
Bugün burada gibi, o keskin mavi gözler.
Sanki her an nöbette, duyulur sesi bazı,
Hala vatan üstünde, vatan diriltmiş eller."
Sevgiler
öznur karayumak tarafından 2/17/2007 4:17:29 PM zamanında düzenlenmiştir.