(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz Olmuyor Türkü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz Olmuyor Türkü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair! Şiirinizi beğenerek okudum tebrik ederim. Yaratıcı kaleminizden özgün; şiirlerinizi okumak bir zevk. Daha nice güzel şiirlerde buluşmak ümidiyle: İlhamınız bol, kaleminiz daim olsun. 👏👏✍
Aşk öyle olmalı. Yerse sövse dövse sevdası bitmemeli. Aşık olan da zaten yeremez, sövemez, dövemez. Ancak sitem eder, baktı karşılıksız sevmesi, küser çekilir kenara. Dikeni de gül gelmeyenin aşkı yalandır.
Şiiriniz, sevgiliye duyulan yoğun duyguların dile getirildiği içten ve duygusal bir eser gibi görünüyor. Şiirin ana teması, aşkın yüreği nasıl etkilediği ve sevgilinin varlığının ne kadar önemli olduğudur.
Seven yürek sana oldu adapte Yangın dışa vurmuş sözüm edepte İkide bir ağır sözün edipte Kalp dilim perçinli sensiz olmuyor...
"Seven yürek sana oldu adapte" ifadesi, aşkın kalbe nasıl yerleştiğini ve onunla bütünleştiğini gösteriyor. "yangın dışa vurmuş sözüm edepte" derken.. Aşkı anlatırken içindeki coşkuyu ve tutkuyu ifade ederken, bu duyguları sözlerine edeple yansıtmaktadır. "Kalp dilim perçinli sensiz olmuyor" ifadesiyle, sevgilinin olmadığı zamanlarda kalbinin acı çektiği ve eksik kaldığı anlatılıyor. Sevgili olmadan hayatın tam anlamıyla yaşanmadığına işaret ediyor. benim anladığım kanaat-i acizanem... tebrik ediyorum selam ve saygılarla...
Sazıyla ve sözüyle muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Şiirinizi beğenerek okudum tebrik ederim.
Yaratıcı kaleminizden özgün; şiirlerinizi okumak bir zevk.
Daha nice güzel şiirlerde buluşmak ümidiyle:
İlhamınız bol, kaleminiz daim olsun.
👏👏✍