Bağa has bir gül girdi bülbül olup şakıdım Özlemi sele verdim doya doya sarıldım Sevdanın kitabından ben hep aşkı okudum Sefanın zirvesinde o yar ile karıldım
Sevgi güven istermiş emeğiyle yol aldı Aşka iksiri sunan vefayı gönle saldı Yârin bu dirliğine herkeste hayran kaldı Sefanın zirvesinde o yar ile karıldım
Bir el mis gibi balda diğeri çıkmaz yağdan Bir gönülcennetine sanki de düştüm dağdan Öyle bir bağladı ki hem soldan hem de sağdan Sefanın zirvesinde o yar ile karıldım
Hürmet ve saygı ile tutku ve sevgi onda Huzur ve mutlulukla duygu akıyor kanda Helal süt emmiş belli hiçbir kir yok bedende Sefanın zirvesinde o yar ile karıldım
Hayat nede güzelmiş art niyet kalmayınca Nefeste alamazdım huzuru bulmayınca Sevişte sevildim ben dırdırda olmayınca Sefanın zirvesinde o yar ile karıldım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bülbül olup şakıdım… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bülbül olup şakıdım… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim; Hayırlı vakitler diliyorum. Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Sevgili Kardeşlerim! Kurban bayramınızı en içten dileklerimle tebrik ediyorum. Yüce Rabbim sizlere, sevdiklerinize nice hayırlı ve bereketli bayramlara kavuştursun inşallah. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Duyarlı güzel yüreğiniz sağ olsun, var olsun Üstadım. Gönlünüz şen, hâneniz gülşen olsun, Allah razı olsun. Kurban Bayramınız kutlu olsun. Saygılarımla..
Sonunda vuslata, mutluluğa ermek ne güzel. Şiir mutlu sonla bitince ;bizim de gönlümüz şâd, yüzümüz güleç oluyor. Tebriklerle hayırlı geceler ve sağlıklı zamanlar diliyorum. Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Bülbül gülü görünce dayanamaz şakır elbette.. Hayat sevince ve sevilince güzel oluyor.. kıymetli dost.. çok harika bir gönül sesiydi, ve aynı zamanda bülbülün nağmesi gibiydi duygular.. tebrik ediyorum selam ve saygılarla..
Saygılarımla selamlarımı sunarım