(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Saldım çayıra, Mevlam kayıra" kabilinden, dört kadın al, kırk tane çocuk yap, sal sokağa sonra da "DEVLETİN ESERİ" deyip saldır. Oh ne alâ memleket. Nedir kardeşim bu devletle alıp veremediğiniz. Ayağınıza taş takılsa DEVLET diyorsunuz. İnsanlık yeryüzü sahnesine çıktığı günden beri Türk' ün devleti olmuştur ve inşallah kıyamet kopana kadar da olacaktır. Binlerce yıldır varız. Ve hep olacağız. İNADINA..
değerli şair, şiirin gerçekleri canevinden vurmuş son derece can alıcı... fazla bir şey yazmayacağım çünkü,sözün bittiği yerde başlamiş,şiirin kuluyorum sizi
Bir lirayı verip; ''Sende kalsın o mendil'' demekle vicdanlarımızı kurtaramayacağımızı anladığımız, bu çocuklar niye mendil satmak zorunda diye bir sorgulamaya girmek zorunda kaldığımız zaman sorun çözülecektir.
Makman tarafından 9/15/2008 12:47:07 AM zamanında düzenlenmiştir.