(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani yağmur yağardı ya ? Damlalar hayalime çarpıp Çizerdiler ya seni kusursuz Hani yağmur yağardı ya ? Bir hüzün çökerdi üstüme, Sensizliğin acıtırdı ya kalbimi ...
Kaleminize sağlık gusel kalem kutladım... Hüzün kokan dizelerdi ... Hayırlı bayramlarınız olsun mübarek ola... Selam ve muhabbetle... Saygılar .......
Ayşe B Yıldız tarafından 12/8/2008 11:26:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrılığın çanları,biraz erken mi çaldı? Sevdiceğim sözlerim,bak boşluklarda kaldı Hiç aklımdan çıkmadın,bu gönül har’a daldı ....Bugün şehir bana dar,gözlerimde o yüzün!... ....Ankara’da yağmur var,yüreğimde hep hüzün!....
demiştim bir şiirimde...galiba yağmurlar sadece hüzün eiyo yüreklere...güzeldi şiir...yüreğine sağlık...
gelirdin ıslak
tenin yağmur kokardı
yürürdük boş caddelerde
damlalar en çok ağaçları
birde bizi ıslatırdı...
çok çok çok güzeldi
...