Başörtüm yeni aşkım, aşktan öte bir parçam ! Sakın açın demeyin , kulak verin bu sese... Rabb’im bana ört demiş; kalbime doğdu ilham ; Kimler ne derse desin ! Gülümserim herkese.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(293)BAŞÖRTÜM " siyahtakibeyaz " a empati şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(293)BAŞÖRTÜM " siyahtakibeyaz " a empati şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de ikinizi birden kutluyorum tekraren.. burada bir empatiyi bile çok görüp işe limon sıkmaya çalışan antipatik bir takım tiplere ise sadece acıyorum. bu ne zavallılık!..
rftk tarafından 9/15/2008 9:00:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir gece “ düşündüm ve düşünmemeye karar verdim! ” dedim kendi kendime… Düşünmedim de sonunu ve nasip etti Mevla’m. Bir bebek alın elinize; ne kadar masum, ne kadar savunmasız, ne kadar saf… Hep o saflıkta tutmuştum düşüncelerimi; çünkü kötü düşüncelerle yetiştirilmemiştim hiçbir zaman. Kimseyi kırmamak üzmemek hep dileğim… Ve sonunu düşünmedim dedim ya ben; hiç kötü bir olay beklemiyordum, düşünmüyordum. Mevla mın dediğini yapmış olmanın, sevgisini kazanmış olmanın verdiği huzurla dopdolu yüreğim... Sonra insanların acımasızlığıyla karşılaştım; otobüste, işyerinde, insanların içinde… Niye diyordum. Ben Allah için kapandım, Allah! Sonra Allah´ın olgunlaşmam, büyümem için bu olayları yaşattığını anladım. Ama hüznü sarmıştı beni daha körpeydim, küçük bir çocuğa atarsın ya tokatı sebebini bilmez ama acısı yüreğine dokunur da ağlar; susmaya şefkatli bir yer arar… İstedim Allah´tan, şefkatini, merhametini, sevgisini istedim… Ve O verdi… Mutluluğa her yeni yelken açışımda birini çıkardı karşıma… Ve Sayın Ahmet hocamı da… O da beni en içten anlayanlardan biriydi, yol gösterdi, anlattı; dinledim ve hiç pişman olmadım. Onun vesilesiyle karamsarlığa bürünmüş yazımı aydınlığa çıkardım, içimdeki umut dolu düşüncelerimi sizlerle de paylaştım ve hocam da bu dörtlük ile yine destekçim oldu… Allah´ım sizden razı olsun hocam, kocaman yüreğinizi tanıma fırsatı verdiği için Rabbime şükrediyorum. Ellerinizden öpüyorum.
bence herseyin bi kuralı var bu ülkede yaşıyorsak kurallara da uymalıyız yoksa ülkemizi dini başörtüsünü her işlerine alet edipte ne dinden ne Kuran'dan anlayan insanlar doldurur ve sapla saman karısır...yine de şairliğinizi kutlarım
sıktıkça dişimi sızladı kalbim ne zaman bitecek bu zulüm Rabbim? yüklenen yük ağır narin bedenlere ne kadar dayanır gönül bu sıklete Rabbim?
kurudu kuruyacak pınarlarımız ne zaman durur bu gözyaşları Rabbim? sabır taşıma cila üstüne cila ne kadar daha dayanır,çatlamaz Rabbim?
bir zaman aklıma gelivermişti bu meseleden dolayı.yasaklama durumu olunca cız etmişti içim. ama bazıları için durum daha da farklıydı. hele bir de yeni,taze bir başlangıç yaptıysanız bu hayata, kırılmasını istemiyorsanız fidanınınızın ne kadar da hassas olursunuz. ve ne yazık ki herkes anlayamaz bilemez, sorarlar sorgularlar ama değil mi ki emir gökler ötesinden; verilmiş bir cevap sahibinin sesinden. Allah mübarek etsin ve sabrıyla serfiraz kılsın. Ayırmasın inşallah bir ömür boyu :))) Yorum yazacaktım bir tane kader beni buraya sürükledi baktım ki şiirin konusu aslında yorum yazacağım zatmış. tevafuk işte :>
esrarım tarafından 9/15/2008 5:19:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Başörtüm yeni aşkım, aşktan öte bir parçam ! Sakın açın demeyin , kulak verin bu sese... Rabb’im bana ört demiş; kalbime doğdu ilham ; Kimler ne derse desin ! Gülümserim herkese.
Elinize ve yüreğinize sağlık,güzel bir empati...saygılarımla...
Dileyen dilediğini yazsın söylesin...Hiç bir değer başındaki örtü ile ölçülemez,bir metrelik bez ile hiç bir şey mukayese edilememelidir... Dileyene göredir,örter...ötmez.... İnsan olmalı insan...
Başörtüm yeni aşkım, aşktan öte bir parçam ! Sakın açın demeyin , kulak verin bu sese... Rabb’im bana ört demiş; kalbime doğdu ilham ; Kimler ne derse desin ! Gülümserim herkese
tadında bir dörtlük tezahür etmiş tebrikler selamlarımla
Elbette örten örtecek başörtüsünü değerli kardeşim.Analarımız bacılarımız hepsi başörtülüydü,ne olduda baş örtüsü sorun oldu bu memlekette her şeyin sorun olduğu gibi.Her şey başka amaçlı altında yatan gerçekleri hepimiz bilmekteyiz neyse uzun mesele bunlar yeride değil.Yüreğinize sağlık değerli kardeşim..Varolasınız.