SEVDA MEZARLIĞIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Alışverişe gittiğim bir iş yerinin sahibi ile aldığım ürün arızalı çıkması sonucunda ürün değişikliği için dört ya da beş defa iş yerine gittim. Her gittiğimde sohbet edip konuşuyorduk. " Bana nişanlı olduğunu haftaya da düğünün olduğunu söyledi. Benim pek fazla arkadaşım yok gelirseniz mutlu olurum." diyerek Israr edince geleceğimi söyledim. Düğün olduğu adrese gittiğim yer açık alandı. Işıklarla süslemişler ses sistemi çok güzel hazırlanmış şarkılar çalıyordu. Loş ortam çok romantik ambiyansı ister istemez insanı hisli yapıyordu. Etrafıma bakındım tanıdık birileri var mı diye? Fakat tanıdığım birine rastlamadım. Gelinle damat geldi dans ediyorlardı slow bir müzikle alkışlar konfetiler patlatıyorlardı resimler, kamera çekimleri yapılıyordu. Tekrar bakındım etrafıma arkamda oturan, benim yaşıma yakın genç bir kadın ağlıyordu. Gözlerinden yaşlar boşalırcasına kimseye aldırış etmeden ağlaması dikkatimi çekti. Herkes çok mutlu fakat o ağlıyordu. Baktım dans eden damada dikkatle bakıyordu. Sanki onu görmeye gelmiş gibiydi daha sonra baktığımda o genç kadının gittiğini gördüm. Sonra o anda ben de duygulandım. Onun önceden erkek arkadaşı olduğunu düşündüm kendi kendime bu şiirin ilk dörtlüğünün sözleri orada yazdım. Sonra eve gelince şiiri tamamladım.
SEVDA MEZARLIĞI
Ben seni gözümde çok büyütmüşüm Oysa işin aslı öyle değilmiş Kendimi cahilce boş uyutmuşum Kelimelerin süslü öyle değilmiş Çiçeği burnunda bir aşk belledim Akıla uymayan kalbi kolladım Yetmedi allayıp onu pulladım Bana karşı hisli öyle değilmiş Hemen geldin kurşun sıkarcasına Gözüme herşeyi sokarcasına Baktın yaralarımı yakarcasına Bakışların sisli öyle değilmiş Sevda mezarlığı kalbim ağlama Dönülmez yer farzet beni bağlama Kendime söz verdim gönül dağlama Geçmiş sevda faslı öyle değilmiş Beni anmıyorsa neye yarar ki Kalpten sevmiyorsa niye sorar ki Gönül neden uzak huyu arar ki Sandım aşka yaslı öyle değilmiş TUBA DEVRİM (GÜLCE& DEVRİ) |