8 Şubat 2004’de aramızdan ayrılan değerli sanatçımız CEM KARACA anısına ithâfen yazılmıştır. Rahmet ve saygıyla anıyorum, ruhu şâd olsun. CEM KARACA & BARIŞ MANÇO DÜETİ 🎶Uzun ince bir yoldayım
CEM KARACA ANISINA 💐
Zengin kimliğe sahip engin kültür adamı Olarak kasınmazdı müzisyen Cem Karaca Doğruları söylerdi istense de idamı Yorulup usanmazdı müzisyen Cem Karaca
Apaşlarla başlayıp meşhur oldu Emrah’ı "Resimdeki Gözyaşı", "Hep Kahır" dolu ahı Dervişan’la "Allah Yar" zikrederdi Allah’ı Sabredip yakınmazdı müzisyen Cem Karaca
Ülkesi, memleketi onun canı cananı Çok severek isterdi; onda geçsin her anı Dostlarla dolup taşsın yanmış olsa da canı Bir tavır takınmazdı müzisyen Cem Karaca
"Islak ıslak" bakınca ona hüzün olurdu "Kuşun kanadında"ki sevdaları bulurdu "Namus Belası"ndaki söze sadık kalırdı Hafife alınmazdı müzisyen Cem Karaca
Toplumsal olaylara hiç kayıtsız değildi "Yoksulluk kader değil" bilinciyle eğildi Sözleri, duruşuyla her zaman çok sevildi Kimseden çekinmezdi müzisyen Cem Karaca
Gülerek gel demişti; ölümü öp ne olur Ölümden kaçış mı var, gelir herkesi bulur Dirilecek olana bir gün ölüm de ölür Gerçekten kaçınmazdı müzisyen Cem Karaca
Şarkısında demişti; bindik bir alamete Türkmenoğlu diyor ki; yol aldı kıyamete Değecek mi bilinmez çektiğimiz zahmete Sözünü sakınmazdı müzisyen Cem Karaca
Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER (Sonsuz teşekkürlerimle)
İşçisin sen işçi kal.dedi o koca yürek Sömüreceksen emeğini, kanını, 18 lik genclerin. Umud katili olma, katledip yarınını. işçisin sen işçi kal! Emek eşit bölünsün Kim kurduysa düzeni pay da eşit verilsin . Yere batsın çıkmasın Kul hakkına girenler Sömürenler sövenler Ve ezenler ezeni Güvenme göğe değen Başı yüksek daglara Ne ben ne de polis, Varsak bile farkına, Gene Gülhane’ ye git ! Korkma! Daya sırtını, O ceviz ağacına.. Abydr (Ağaçların Efendisi)
Şiirinize yorumu Cem Karaca yapsın istedim.
’Dünyada sevilecek bir şey varsa gerçek anlamıyla sevilecek bir şey varsa bu ne efendime söyleyeyim paradır, ne bir hatunun mahcemalidir, ne efendime söyleyeyim şandır şöhrettir, ne şudur ne budur. Gerçek anlamıyla sevilmesi gereken ’Yar!’ diye anılması gereken bir tek kavramı biliyorum o da Yüce Allah’tır’ Seğmenoğlu ( OSMAN AKÇAY)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEM KARACA ANISINA 💐 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEM KARACA ANISINA 💐 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,çok acıklı, çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarım
..öncelikle vefanız için; küçük büyük izler bırakmış değerli şahsiyetleri biyografileriyle ciddi araştımalar yapıp yâd etmeniz ve atfettiğiniz biri diğerinden kıymetli muhteşem şiirlerinizle de okuyanların duygularına çok olumlu katkılar sunduğunuz için teşekkür eder tebriklerimle çok kutlarım..
..not : Cem Karaca tv'de ve verdiği röportajlarda "namus belâsı" şarkısını keşke yapmasaydım" demiştir çünkü orada töreye övgü vardır ve namus için "öldürmek" kutsanmıştır.
Notunuzdaki konuyu ben de okumuştum Cem Karaca yanlış olanda ısrar etmeyen pişman olsa da saklamayan dürüst bir sanatçıydı, ruhu şâd olsun. Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Bu güzel yorumunuzu GÖNLÜMÜN EN MAVİSİNE BOYADIM. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaAllah... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadım vefa dolu güzel bir şiir tebrik ederim Saygılarımla
Müzik dünyasının iki usta duayen sanatçısına Allah'tan rahmetler diliyorum hocam. Ruhları şad, mekanları Cennet olsun inşallah... Sizin de ahde vefa yürek sesinize gönül dolusu tebrikler hocam. Her daim sonsuz selam ve saygılarımla...
Âmin inşallah 🙏 Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Cem Karaca ve Barış Manço aynı kişi olsa gerek. Bir sesten iki track. Ve çok hoştur Barış Cem söyleşisi. Biraz Dervişçe, biraz rindce zamana iz, ses düşüyorlar. Baki değiliz. Ondan bu nisyana direncimiz. Rabb'im affetsin, ebedî mutluluğu ihsan buyursun.
Gecenin nemi var, gözlerinde... Ne olur ıslak ıslak bakma öyle...
Allah yar yar. Allah rahmet eylesin. Allah taksiratını affetsin. Rabb'im bizi bırakmasın. Çok saygımla Üstadım.
deniz_tayanç1 tarafından 5/30/2023 7:12:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Bu güzel yorumunuzu GÖNLÜMÜN EN MAVİSİNE BOYADIM. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Değerli yorumunuz ve eşliğiniz için sonsuz teşekkürler efendim. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
'Dünyada sevilecek bir şey varsa gerçek anlamıyla sevilecek bir şey varsa bu ne efendime söyleyeyim paradır, ne bir hatunun mahcemalidir, ne efendime söyleyeyim şandır şöhrettir, ne şudur ne budur. Gerçek anlamıyla sevilmesi gereken 'Yar!' diye anılması gereken bir tek kavramı biliyorum o da Yüce Allah'tır'
Şiiri tamamlayan muhteşem güzellikteki yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Şiirin altına eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
İşçisin sen işçi kal.dedi o koca yürek Sömüreceksen emeğini, kanını, 18 lik genclerin. Umud katili olma, katledip yarınını. işçisin sen işçi kal! Emek eşit bölünsün Kim kurduysa düzeni pay da eşit verilsin . Yere batsın çıkmasın Kul hakkına girenler Sömürenler sövenler Ve ezenler ezeni Güvenme göğe değen Başı yüksek daglara Ne ben ne de polis, Varsak bile farkına, Gene Gülhane' ye git ! Korkma! Daya sırtını, O ceviz ağacına.. Abydr
Değerli yorumunuz ve eşliğiniz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Kendine tarz müzikleri olan Cem Karaca. Allah rahmet eylesin. Güzel bur siirle yadedilmis. Kutlarım sizi yürekten değerli üstadım. Yüreğinize emeğinize gönlünüze sağlık.
Çok içten ve samimi söylüyordu Allah Yar Yar ilahisini.. Merhum Cem Karaca.. Renkli kişiliğiyle mütevazi bir insandı.. Ruhu Şad Olsun.. tebrikler üstad güzel dizelerle anlatmışsınız Cem Karaca'yı selam ve saygılarla..
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun vefa dolu yürek sesiniz susmasın usta sanatçı Cem Karacaya Allah’tan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun sizinde ellerinize sağlık nice şiirlere Sonsuz saygılarımla
Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Huzurlu geceler dilerim.
sevgi ve iözlem vardı,
Hakikat vardı,
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarım