Her gönüle sarma, etme hiç heves Sonunu getirir bir demir kafes Söylanir durursun, bu nasıl kodes Kılıktan kılığa, girersin nefis........Kardelen çiçeği
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefis… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefis… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne etsem kar etmez azgın yarama Otur sen yerinde gayri arama Akıl sağlığını kurban verene Zoru görünce de kaçarsın nefis yüreğinize sağlık değerli hocam tebrik ederim selam ve sevgiler...
Çok güzeldi,çok acıklıydı, öğüt sevgi ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Ne güzel söylemişsin kıymetli dost... Yunus misali aciz kaldım zalim nefsin elinden şu dünyanın lezzetinden doyamaz aynını almıştır gaflet gömleğin ömrünün gelip geçtiğini bilemez.
ilahi gaflet gömleğin giyene Müslüman der misin nefse uyana kazanıp kazanıp verir ziyana hak yoluna bir kulunu kıyamaz.
ilahi gafletten uyar gözümü dergahında Kara etme yüzümü Yunus der gelin tutun sözümü dünya seven ahireti o bulamaz.
Nefis doymadığı gibi her zaman da insana kötülüğü emreder., Nefsin esaretinden kurtulmamız dileğiyle.. Selam ve saygılarla
Nefis hakkında ihlâs içinde duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Beğenerek okudum
Yüreğinize emeğinize sağlık
Nice kalıcı şiirler dilerim
Saygılar ve selamlar