(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakarış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakarış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okadar şiirinizi gezdim,bunu çok ayrı sevdim.durup düşündüm,arada soluklandım,imgelerin mantığına baktım,şiirin bütünlüğü hatrına,10 üzerinden 9 verdim:)
yüreğinize sağlık,ziyaretiniz için de teşekkürler...
kendimizce hani şiirce,içimizi dökme yoluna girdik bir kere.Girdik girmesine de değerli şairim,yolun sonu herkes için varmıdır dersiniz?:) Şiirleriniz daha öncede belirttim okurken yormuyor,geçde olsa okuyorum ama kendime gelmem hayli zaman alıyor.İşte o yüzden kaleminizi seviyorum...Şiir biraz iç dökmekse...aynı zamanda da,çokca doldurmak yüreği. Yalnız bu kez fon çok karışmıştı,tek kare halinde kullanabilmenin yolu yoktu sanırım. şiir için teşkler,saygılar.
Ey Ehl-i Sema içimi Bir dökebilsem! .................harika bu gün akan sular durdu çünkü sezai karakoç demişsiniz. bu gün sezai karakoç çağlayacağız ...............şiirinizde çok güzel tebrik ederim.
Ah dost bilir misin, Şiir yazar kimileri. Sezai KARAKOÇ şiir yazmaz, Şiir yapar, Şiir yaşar. Mısraları kendi gibi, iyi bilinince anlaşılır. Ve o onulmaz hüznü, gururu... Hep direnen, dayanan Anadolu. Evet dediğin gibi "çağlasak" yeridir. :)
Ey Ehl-i Sema içimi Bir dökebilsem! Rüyadan uyanmanızı ama ölüme değil yaşama merhaba deyip içinizi en ganlamlı şekilde dökebilemnizi diliyorum tüm evrene.
Özledi şiirniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Dostum Mevlana kisveli, hak dost, hak söz niyetine demeli. Gideceğimiz yabancı yer değil ev sahibimiz Rabbimiz. Evet kuluz, pür kusur. Gedayız, sultan O. Fakrımız, ihtiyacımızla lutf u ihsana talibiz tabibimizden. Der ki, Mevlana Celaleddin; ağlama,sızlamayı bırak da adamakıllı bir yol tut. Selam ile.
yüreğinize sağlık,ziyaretiniz için de teşekkürler...
sevgiler...