Sevdiğim her şeyi yanlış gösterip El yanında karalaman doğru mu? Yalan şeyler söyleyerek gaz verip Eşi dostu aralaman doğru mu? - Yağmurdan buluttan nemler kaparak Nedensiz nedensiz sitem yaparak Her gün biraz daha benden koparak Yüreğimi yaralaman doğru mu? - Cahilden aydına dâhiye kadar Bu dünyada sekiz milyar insan var Nasıl davranayım oldum bi karar Beni görüp paralaman doğru mu? - Düşünsen varırdın mutlak bilince Hesap kitap belli inceden ince Fikir vardır fikirlerden üstünce Benliğini ıralaman doğru mu? - İnsanın elinde olan yetmeli Kanaat eyleyip şükür etmeli Sevdiğine cevr-i cefa bitmeli Bahaneler sıralaman doğru mu? - Kişinin gururu gönülde kiri Benliğinden atmak gerek kibiri Sevdiceğim yok ki başka tabiri Durup durup nara’laman doğru mu? - Hep ileri gider bütün insanlık Düşünmek gerekir durup bir anlık Sevenlere seyran olur samanlık Yad yabanda turalaman doğru mu? - Olmak gerek kendisiyle barışık Sevgi saygı olsun yarına ışık İstemem olmasın kafa karışık Seviyorken duralaman doğru mu? - Suat Zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğru mu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğru mu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sosyoloji de bir kural vardır. Bahçedeki bir gülün değeri gördüğün kadardır. Bazen birinci katta olursun bazen beşinci katta. Suat kardeşim ne yapar? Her duyguyu harmanlar şiir olarak kor sofraya. Damak tadınıza bağlı... Seni seviyorum USTAM...
Hatalar zinciri sevenin gönlüne " tak" ettirmiş. Bazen böyle hataları yüze vurma demeyelim de , izah etmek gerek .Doğru mu , yanlış mı? Diye anlatmak gerek . Değerli şairimiz şiirinde bunu başarıyla yapmış. Şiir hecenin kurallarına vakıf. Bana da yürekten kutlamak düşer. Tebrikler..
Diline, kalemine, yüreğine sağlık Üstadım. Güzel bir eser.. Her şey her zaman her yerde doğru değil tabii ki ama, bâzen oluyor böyle şeyler. Saygılarımla
Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.