Bana haset ile bakar , Kafiri putperesti elin yavuru , Çünkü yoktur kendinde , Ben gibi yüreklisi mert ahlaklısı... Beni yok etmek istemesi dahi bundandır; Bilir ki yıkamaz iman ile zırhlanmıs bir ahlakı.
Demiştir bunda bırakmamalı zerrece ahlak, Etmeli dünyaya top yekün tamah, Bu uğurda düşünmesin de ; Ne vatan ne millet ne bayrak.
Menfaat için girsin yılanla koyunkuyuna , Celladı olsa dahi karşısinda kucaklayacak, Aman bazısı çetin onu da dava diye kandırak, Aleme nizam veriyorum sanarak ; Uyanmasın aman kuyusun eştiğim.
Kimi de çaresiz kalsın, Ne yana gitse hep ihanet! Bulmasın aman bir dal tutunacak, Lakin görecek yine, Türkün keskin zekası ile ferasetini! Bakacak uzaktan avuç yalayarak.
Vatan meftunu tükenmez yurtta! Can verir her daim gözü budakta! Vallahi oynatamazlar bu dalda, Dalı budagı biçer de geçer! Türkler aklınızı alıpda geçer!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KESKİN FERASET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KESKİN FERASET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*** KESKİN FERASET *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...