(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…….. …… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…….. …… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uhrevi duygular içerisinde, felsefi yanı ustaca işlenmiş, gerek ahengi, gerek akıcılığı ve gerek konuya olan hakimiyetiyle oldukça etkileyici çok güzel bir şiir okudum... güne düşmezse üzülürüm...emeğinize sağlık...
Muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Dünkü şiirime sizi de eklemekten mutluluk duydum, fark etmemek benim eksikliğimdi. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
EDEBİYAT DEFTERİ AİLESİ🏡90 kıta ~ şiirinden
NEVA NEY derya deniz aşkın gözyaşlarıdır BAHADIR'ın ilhamı yârinin kaşlarıdır YUSUF YARIMBAŞ üstât hecenin taşlarıdır Her şey gayet yolunda sorun yok ki silmedi
Dünyada ölüş bir dirilişe çıkıştır. Daha dünyadayken dünyadan çıkmak gerek. Ölmeden önce ölmek gerek. Sezai Karakoç
Şiir nasılda bir girdap gibi çekiyor okuyucuyu içerisine. Bu bir şiir değil! Doğumdan, ölümden vuslata uzanan bir ömür... Kalemin kalitesi ve yüreğin hassasiyeti bir araya gelince ortaya harika bir eser çıkmış. Uzun zamandır okumaktan mahrum kaldığımız bir yürek sesi. Eksik olmasın yürek sesin yürek hizamızdan...
Mustafa Kaya tarafından 4/26/2023 2:02:52 PM zamanında düzenlenmiştir.