(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DEMET SEVGİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DEMET SEVGİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabahıma esen meltemler gibi Delice sevilip sevenler gibi Aşk ile gülleri derenler gibi Topladım sevgimi verdim ben sana ===== Her çiçek bir güzeli ister, Alnında birikmiş koskoca bir ter, Onu seven koskoca bir yiğit er Topla sevgini toplandı sansınlar Tebrikler ..
Sabahıma esen meltemler gibi Delice sevilip sevenler gibi Aşk ile gülleri derenler gibi Topladım sevgimi verdim ben sana
Topladım verdim ya, bak kucak kucak Yıldızlardan uzak ,daha da sıcak Kıskanmam sevgimi sevdamdan inan Sende alsan bir demet! ne olacak. ------------- ----------------
Sabahıma esen meltemler gibi Delice sevilip sevenler gibi Aşk ile gülleri derenler gibi Topladım sevgimi verdim ben sana
Topladım verdim ya, bak kucak kucak Yıldızlardan uzak ,daha da sıcak Kıskanmam sevgimi sevdamdan inan Sende alsan bir demet! ne olacak. *************************************************** Sevdanız hiç tükenmesin daima mutlu olun, kaleminiz hiç susmasın gönül sayfanızdan güzle bir yürek feryadı okudum kutlarım can...
Topladım verdim ya, bak kucak kucak Yıldızlardan uzak ,daha da sıcak Kıskanmam sevgimi sevdamdan inan Sende alsan bir demet! ne olacak. ...............ne güzel bir sevgi sunum şekli o güzel papatyalar derin yazan yüreğinize .. bizden size ... kabul buyururmusunuz ...saygılar... ...selamlar.. katre.. katre..
Bir sıcak selama bir merhabaya o kadar ihtiyacımız varki yer yer kendimizi heder ediyoruz hırçınlaşıyor güzelim dünyayı kirletiyoruz diliinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Çok güzel bir şiir şairim. Ancak sanki biraz şiirin kafilenişi fazlaca geldi bana. Yani şiirin kurallarına dikkat etme çabanız sizi kısıtlamış gibi. Kafilenişle sağlanacak ahenk tabii ki önemlidir, ancak bunun sizi kısıtlamasına izin vermeyiniz. Bu sizi daha da güzel kılacaktır.
şirin ve hoş bir şiir olmuş , gençlik yıllarımızda defterlerimize yazdığımız , birde o defterlerin arasında papatyalar sakladığımız günleri hatırladım...eksik olma
şiiriniz de çiçek açmış...mis gibiydi kokusu...teşekkürler...tebrikler...yanılmıyorsam hastanede telefonla beni siz aradınız değil mi ? aklımda öyle kaldı da...aramadıysanız da canınız sağolsun...önemli olan gönülde kalıcı olmaktır...saygımla...
oktayzerrin tarafından 9/11/2008 1:44:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sabahıma esen meltemler gibi Delice sevilip sevenler gibi Aşk ile gülleri derenler gibi Topladım sevgimi verdim ben sana *********************** SEVİNÇLERİMİZ VE SEVGİLERİMİZ HİÇ EKSİLMESİN. ONLARI BÖLÜŞTÜKÇE ÇOĞALIRLAR. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
saf,temiz,duru bir yudum sevgi çokmu zordur..? kirletenlere selam olsun diyelim... Cemil dost böyle şiirlerin tadı bir başka, çiçeklerin kokusu gerçekten sayfaya sinmiş...yürekten kutlarım...keşke o yıllara geri dönebilsek...sevgilerimle...
Ya..Papatyalar naturel,onlarında kültüre alınanları varya,ne beyazı bu denli beyazdır ne sarısı..Kutladım Cemil.Sayfanı sevdim sabah sabah..Selam,saygı...
Tebrikler.........