hadi söyleyin var mısınız göğ(s)ümüzde çatık mı çatık kaşlı, uğultusuna bin telaşlı kış yerine kuş beslemeye.. söyleyin var mısınız bölmeye tuzu denizlere, ekmeği de yediye..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
var mısınız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
var mısınız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönüller hep bahar hep yaz olmak ister yaşam ise olağan akışında ... dost ile paylaşılır elbet hayat "yarin yanağından gayrı" demiş üstadlar.. kışı da büyütelim yüreğimizde martı kanadı beyazlığında bütün kuşları uçuralım gülen gözlerimizin sevinç aralığında...
:)) Kış bitti..Yolun sonu bahardır.Olmaz olur muyuz?..Varız elbette..El ele verme zamanı.Hayatı paylaşmak, hayatta paylaşmak kadar güzel bir olgu daha var mı?..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla..
yaşam ise olağan akışında ...
dost ile paylaşılır elbet hayat
"yarin yanağından gayrı" demiş üstadlar..
kışı da büyütelim yüreğimizde
martı kanadı beyazlığında
bütün kuşları uçuralım gülen gözlerimizin
sevinç aralığında...
Tebrikler ...