(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
US/TURA .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
US/TURA .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Eski yaram eski yara, sızlıyor eski yara, yenisinden fayda yok varıp gidem eski yara''yı dinliyoken bi de senin şiir...aldı götürdü bilsen nerelere...
kustum içimdeki demleri, ciğerparelerim varsın dölsüz kalsın, sol yanım zaten uyuşmuş tüm dehlizlerim orada vurulmuş, bir ben sağ kalmışım benden öte... TEBRİKLER...yedim şamarımı kaçıyorum can...:) senin gönül sesini öpüyorum, coştur bizi...maviler yüreğine birtanem...
ne güzel bir itiraf..."valla yalanmış" işte samimimiyetin de ölçüsü... edasında yüzünde var olandan başka iç aleminde ölünen ciğerpare... sevgiler dost.... mükemmeldi...
''Anla nasıl kitapsızım, imansız l/eda elimde
Yağlı urganlar aşksız kula, dilimin imiğin de
Neylesin nasipsiz, bilmez ki aşkı d/ölüt gününde''
(...)
o günden sonra zemheri olsa bile mevsim...her yer yine de hazan şarkılardır...
dinledim o şarkıları...
kim demiş her sevda şiirsiz de yaşanır...
yok...vallahi yalandır...