(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bunu bilirim. (kadın ağzı) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bunu bilirim. (kadın ağzı) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,çok çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
gayet güzel ancak ilk kıtanın son iki mısrası olmamış orda gene erkeksilik ortaya çıktı ...çında yerine misal (yılları süpürmüş tel tel saçında) olabilir zira ilk mısrada kendini anlatmalıki karşıya hitap edebilsin "saçımı süpürge ettim" basit bir sözdür amma çook şey anlatır kadın illa hatada arayan değildir sağlıcakla kalın
Şiirime ilginiz ve beğeniniz için teşekkür ederim. Ayrıca vaktinizi ayırıp, irdelediğiniz için de teşekkür ederim. Çevremde aile ve arkadaş ortamında, genellikle bayanların dili bu şekilde olduğundan ....çında kelimesini kullandım. Belki biraz çirkin ve belkide abes kaçtı. Şiiri tavsiyenizle yeniden okudum, dediğiniz doğru, birinci kıtada hemen konuya girmişim, bu yüzden, dediğiniz gibi " Birinci kıtada kadın emeğini koysun diye düşündüm " yaptım ve " Süpürdüğün yıllar tel tel saçımda, Beyaza dizilir bunu bilirim " şeklinde değiştirdim. Saygılarımla.
Genelleşmis olgularla yazılmış çok güzel bir sitem siiri. Aslında yaşamdaki tek gerçek. Kutlarım sizi yürekten değerli üstadım. Yüreğinize emeğinize gönlünüze sağlık.