Tü tü tü maşallah nazardan yana İlimden bilimden fenden anlıyor Böylesi bir daha gelmez cihana Bugünden yarından dünden anlıyor - Kareymiş üçgenmiş merkezmiş çapmış Okumuş ilimi bilimi kapmış Bütün buluşları kendisi yapmış Kandan DNA’dan genden anlıyor - Tanımlamak için bulunmaz tabir Ganidir yetenek bellidir bir bir Hesap kitap matematik kavidir On’dan yüz’den hem de bin’den anlıyor - Bazı tabip olup yara sarıyor Bazı araştırıp çözüm arıyor Neresi neredir neye yarıyor Deriden sayadan gönden anlıyor - İlkokul dört imiş sordum tahsili Öyle havalı ki öyle afili Rusça Çince Hintçe yabancı dili Buda’dan Tao’dan dinden anlıyor - Kimdir bu yetenek diye sorarlar Benim arkadaşım Orhan Kaya var Bazen mühendistir bazen de mimar Uzunluktan boydan enden anlıyor - Suat Zobu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Maşallah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Maşallah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Kalemdaşım. Kalemine yüreğine sağlık. Anlamlı Şiirinizi, Yazan kaleminizi,Yürek sesinizi,Tebrik ederim. Dünya Şiir günümüz ve Nevruz Bayramımız kutlu olsun. Ramazan Ayı Ülkemiz Milletimiz ve Şahsınız Aileniz adına Hayırlar getirsin. Selâm ve Dua ile.
Maşallah 🧿 denecek türde harika yazılmış bir taşlamaydı, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Şaka bir yana buna uyan türdeki siyasilerden de az çekmedik, anlamadıkları hiçbir şey yok alimallah. Selam ve saygılarımla.
2018 yılında 6 bentlik bir şiir yazmıştım, ilk iki bendini yoruma destek amaçlı bırakmak istedim üstadım. tamamı site sayfamda elbette...
"Merakımdan Soruyorum
Sesini yükselterek; “sen kimsin” diyorsun ya! Mazur gör, merakımdan soruyorum; sen kimsin? Kendinden ariflere, hep küfrediyorsun ya! ___Bir söyle de bilelim, hangi ilme hâkimsin? ___Mazur gör, merakımdan soruyorum; sen kimsin?
Hekimlere kin nerden, daha mı fazla bilgin? Acaba tababete, nereden ki, bu ilgin? Kaç doktor var soyunda, onlardan mı tüm algın? ___Yoksa sen mi dünyaca, maruf Lokman hekimsin? ___Mazur gör, merakımdan soruyorum sen kimsin?"
bazıları babanız da olsa, doğruyu söylemek benim babamdan aldığım en değerli miras... kimse yiyor zannetmesin hiç bir şeyi de yemiyoruz. konu hakkında erenlerden, evliyalardan ustalardan ve de üstatlardan öyle güzel sözler var ki burada onlardan söz etmeyi de zait addediyorum... muhteşem bir şiir, çok naif, çok zarif bir hiciv tarzı. severek ve de hazla okuduğum müstesna dörtlüklerdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum İYİ kardeşime...
Çok teşekkürler ağabeyim. Her zaman büyük onur verdin. Ziyaretinle yorumunla mutlu ettin sağ ol. Evet o "Sen Kimsin" isimli muhteşem şiirini hatırlıyorum. Bu vesile ile tekrar okuma imkanım oldu. Sağ ol ağabeyim.
Kalemine yüreğine sağlık.
Anlamlı Şiirinizi,
Yazan kaleminizi,Yürek sesinizi,Tebrik ederim.
Dünya Şiir günümüz ve
Nevruz Bayramımız kutlu olsun.
Ramazan Ayı Ülkemiz Milletimiz ve
Şahsınız Aileniz adına Hayırlar getirsin.
Selâm ve Dua ile.