(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE İSE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE İSE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık değerli hocam eserinizi okuyunca Mevlananın sözü geldi aklıma “Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol “ anlam doluydu tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız hayırlı akşamlar dilerim
Bu kılçık'ı okuyunca aklıma nedense münafıklar geldi. Müslümanın yanında inandım derler, kâfirlerin yanında inanmadım derler. İnsanın özü sözü, içi dışı bir olmalıdır. Zira Yüce Allah her şeyi bilir. Güvenilir şahitler yapılan iyilik ve kötülükleri devamlı kaydederler.
En tehlikeli hastalık riyakar olmak yalan söylemek son günlerin bulaşıcı hastalığı maalesef üstelik tedavisi de yok Allah ıslah eder inşallah duyarlı yüreğinize sağlık.
Riyakar olan insan kendisini kandırır Söylediği her cümle mazisini andırır Yüze çıkan gerçekler istikbali söndürür Cilaları dökülür kalmaz üstü sıvalı...
Ya Olduğun Gibi Görün Yada Göründüğün Gibi Ol (Mevlana Celaleddin-i Rumi) demiş Mevlana, anlam dolu harika bir dörtlüktü, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olun.