(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AMELİYAT ORUCU-ORUÇ AMELİYATI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMELİYAT ORUCU-ORUÇ AMELİYATI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nekadar anlamlı, hele yeri ve zamanı. İnşallah ibret alan olur bu güzel dizelerden. Sizide ibret alanlara vesile eylesin. Rabbim bizleri o kötü huylardan da arındırsın.
ve iftar öncesi gerçekleşir ameliyat iftar öncesi gerçekleşir ameliyat
“Komşusu açken tok yatan bizden değildir!..”
........ çıkar kini nefreti ey insan...
çıkar... kini, nefreti....
sıhhatler olsun..
sıhhatler olsun....
Yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun,"Komşusu aç iken ,tok yatan bizden değidir."Ne güzel asırlar ancesinden duyurulan sosyal adalet sistemi,yanlız ramazan içiz değil,365 gün boyunca özen göstermeli mislüman bu hadis-i şerife,saygılarımla...
öncelikle ilginize teşekkür. bir hadiste cennete girerken insanların içinden kin ve nefret duygularının çıkarılacağı söylenir. iftardan önce de bence buna yakın bir durum hal mevzubahs.. tabii sonra değişiyor az ya da çok.. çünkü gerçek ameliyyat bu dünyada değil.. ama hiç etkisi yok da denilemez. hatta etkilesi çok da barizdir. ama ideal dediğimiz gibi baz alındığında tabii ki az.. saygılar..
Şekli açıdan değişik, mesaj olarak tanıdık dizeler. Kindar olmak böyle bir şey işte. Hiç bir şartla kininden vazgeçmez. Ama hoşgörülü ve cömert insanlar, kindar lardan çok daha fazla; şükür. Paylaşımınız için teşekkürler. Selamlarımla.
Mübarek Ramazanın güzelliklerinden yansımış sayfanıza... kin güden bu ayda da vazgeçmiyor kin gütmekten ama daha da hızlanıyor iyilik yapan ellerin çırpınışı... çağrıya kulak verenlerden olmak duasıyla... Allah razı olsun efendim.
nefis terbiyesi için bir ameliyat..
orucun sağlık açısından başka yararları da var elbet..
her zaman olduğu gibi anlamlı bir şiirdi..
yüreğinize sağlık