(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahşeri Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahşeri Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Ne yazsak bir eksik kalır bu acıya.. Sonsuz geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın böyle acıları. Artık sözün bittiği yerdeyiz! Allah yardımcıları olsun inşallah.. Dualarımız onlarla birlikte her zaman... Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏 Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Yaralarımızı duyan hisseden insanlarla paylaşarak iyileştirmeye çalışacağız. Allah tüm duyarlı insanlara özellikle yara alanlara yâr ve yardımcı olsun ülkemizi kötü niyetten korusun esirgesin. Şükrü hocam duyarlı yüreğinize bin selam olsun sizleri de her türlü musibetten korusun. Çok teşekkür ediyorum En derin saygım ile..
Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. Rabbim beterinden saklasın. Milletimizin başı sağ olsun.
Bu ne faciaydı,bu ne farklı tarz?. İki büyük deprem,çöküverdi arz. Suçlulara ceza verilmesi farz. Hırsıza,arsıza ceza kesilsin. Delil karartanlar bir bir çizilsin.
Duyarlı yüreği selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla..
neneh. tarafından 2/13/2023 10:18:45 AM zamanında düzenlenmiştir.