Biz yandık Rabbim tez düzeltsin sizi Görüp yaşamayan hüküm vermesin Öyle bir yandık ki hep dizi dizi Halkını sevmeyen bizi yermesin *
Afete düşmeyen zoru ne bilsin Vefasızsa dostlar defterler silsin Görüp de ibret al toprakta milsin Hayırsız olanı kul kayırmasın *
Garip gureba’yı zorda koyanlar Aldatıp kandırıp bizi soyanlar Yürek odu ile şişip doyanlar Bizler yok olurken evlat sarmasın *
Yalancı bu handa zevk sefa sürüp O kör şeytan ile ortaklık kurup Çalıp ta çırparak serveti vurup Bize enkaz satan derman görmesin *
Dünyada imtihan iken niyetim Yarım bıraktılar neydi diyetim Bizleri koydular öksüz ve yetim Bu durumu kimse hayra yormasın *
Akşam mı gündüz mü günü şaşırdık Açlıktan soğuktan sabrı taşırdık Kavuşursak güne bizde ışırdık Gün yüzü görmezsek vebal varmasın *
Ölüm şerbetini içip tatmadan Umudu yok edip felek satmadan Tut da çıkart bizi ecel çatmadan Dert etmeyen kalbe şifa girmesin Bize gülen kalleş yüzler gülmesin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Afete düşmeyen zoru ne bilsin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Afete düşmeyen zoru ne bilsin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnşaalallah Kadir Hocam onlar gülmezler Rabbim mazlumun intikamını zalimden fazlası ile milletimize geçmiş olsun milletimizin başı sağ olsun Allah milletimize bir daha böyle acılar yaşatmasın
Nasrettin Hoca bir gün damdan düşmüş, ahali etrafını sarmış, sorarlar mış hocaya, hocam nen var diye. Hoca ahaliye şaşkın şaşkın bakıp " bana damdan düşeni getirin, halimden ancak o anlar " demiş, bizimkisi de o hesap. 7,7 depremi 4,5-5 gibi hisseden konumda, ancak sözle ahkam kesenlerdeniz, içimiz acıyor belki birçoğumuz maddi ve manevi yardım da yaptık ama, evimizde kalorifer başında rahat yatağımızda rahatça uyuyoruz. Ya depremzedeler, ya ailesini, yakınlarını kaybedenler her gün bilmem kaç defa beşik gibi sallana sallana yaşam mücadelesi veriyorlar. İçleri yana yana. Ustam bu ve benzeri şiirler bir nebze hüznümüzü azaltıyor ve yaşanan bu felaketleri tarihe kazıyor. Sizin harika şiiriniz de öyle Saygılarımla.
Değerli Şairimiz, Kıymetli Kalemdaşım. Kalemin yüreğin var olsun.
10 ilimizin yıkımına sebep olan, 13 Milyon insanımızın maduriyetine sebep olan, Yüzbinlerece canımızın yaralanıp, yine Yüzbinlerce insanımızın, Göçük altında kalıp Şehit olan Ülke insanımızın acısı, 81 vilayetimizi 85 milyon insanımızı ve Hala insanlığını ruhunda taşıyan bütün candaşlarımızı soydaşlarımızı yaralamıştır. Her ne kadar seferberlik ilan edilmesede, Ülke insanımız,herkes gücü nisbetinde, yardımlar yaparak bir nevi seferberlik başlatmıştır. Devlet Millet elele vererek yaralar sarılacaktır. Her ne kadar gidenler geri gelmese de acılar unutulmasada Suçluların bulunup cezalandırılması nisbeten, vijdanları yumşatacaktır. Rabbim bir daha böylesi bir yıkımı, Aziz milletimize yaşatmasın.
Kandilimiz Mübarek olsun, Hayırlara vesile olsun. Selam ve Dua ile.
Değerli şairim çok canımız yandı bu depremde mevsim itibariyle insanlarımız çok zorluk çektiler Allah ölenlere rahmet etsin. Kaleminiz susmasın saygılar sunuyorum
Öncelikle Kahramanmaraş deprem felâketinde kaybettiğimiz yurttaşlarımızın mekanı cennet olsun.Yaralılara acil şifa dilerim.On ik gündür TV.başında biyük keder ile haber izliyoruz.Tanrı'm yar ve yardımcıları olsun. Bir deyiş vardır,damdan düşenin halini,damdan düşen anlar, diye. Bende1999 depremini Yalova'da yaşamış biri olarak Kahramanmaraş ve çevre illerde olan depremzede kardeşlerimizi en iyi anlayanım. Oralarda çok zorluk içindeler.Kendilerini sahipsiz ve kimsesiz hissederler. Değerli dost,şiirinizin duyguları,benim de hissettiklerimdir. Saygımla,esenlik diliyorum.
Acı, sitem ve ibret dolu mısralardı yaşananlar adına. Ne diyebiliriz ki. Giden canlar geri gelmez artık. Oysa canlar yaşatılmalıydı, evvelden nasiplenilecek bir yüksek ahlakla. Yükseğini bir kenara koyduk da kendisi de yok malesef ortalıkta. Değerlerden yittikçe hep dibe gidiyoruz değerli üstadım. Onurlu, sorumluluk sahibi,vicdanıyla bütünleşmiş insanlarla anlam bulabilir bu mekan. Aksi halde her yerde yangın, her yerde talan... İbretlik dizelerinizi çok anlamlı bulduğumu da ifade ediyor, saygılarımı sunuyorum. Allah, beterinden sakınsın!
Ölüm şerbetini içip tatmadan Umudu yok edip felek satmadan Tut da çıkart bizi ecel çatmadan Dert etmeyen kalbe şifa girmesin Bize gülen kalleş yüzler gülmesin…
depremde şehit olan kardeşlerimizi rabbim cennetiyle mükâfatlandırsın duyarlı samimi yüreğinizi kutlarım selam ve sevgiler....
Ülke olarak acımız çok büyük, Yüce Rabbim depremde, Hayatını kaybeden kardeşlerimize, Rahmet eylesin mekanları cennet olsun, Yaralılarımıza acil şifalar versin,
Değerli şairim yüreğine emeğine ellerine sağlık, Sözlerini beğeni ile okudum kalemin kavi ilhamın daim olsun, En kalbi duygularımla esenlikler dilerim
Harika şiiriniz nezdinde sizi kutlarım. Allah yar ve yardımcımız olsun. Şimdi birlik, beraberlik, kardeşlik, tek yürek olma zamanı Allah milletimize, devletimize zeval vermesin. Amin.
Ellerinize duyarlı yüreğinize sağlık saygı değer hocam deprem şehitlerimize Allah'dan sonsuz rahmetler sevenlerine milletimize baş sağlığı yaralılarımıza acil şifalar diliyorum rabbim bizlere milletimize tüm insanlığa böyle bir acı göstermesin bir daha çok büyük bir acı Allah yar ve yardımcımız olsun şimdi birlik beraberlik kardeşlik tek yürek olma zamanı iyi akşamlar diler şahsınıza sonsuz saygılar sunarım...
Sözün bittiği yerdeyiz... Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşaAllah...Rabbimiz bizleri böyle bir afet ile sınamasın inşaAllah... Duyarlı yüreğiniz var olsun üstadım Saygılarımla...
Yerini bulan ifadelerle taçlanan şiirinizi hüzünle, içim yanarak okudum. Rab'bimden "bir daha böyle acılar vermesin" duamla göçenlere rahmet, acılı ailelerine ve Aziz Milletimize başsağlığı diliyorum. Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Gönül sesine selam olsun üstadım Sırat köprüsünden geçiyoruz devlet ve milletçe Allah yar ve yardımcımız olsun Acılarda boğulduğumuz şu günlerde Allah bize güç kuvvet versin Sözlerin bittiği yerdeyiz :(
Aziz Üstadım yüreğine, eline, diline sağlık, kalemin daim olsun, sevgi ve selâmlar
Bütün Ülkemize geçmiş olsun, yine yüreklerimiz yandı, hayatını kaybeden vatandaşlarımıza, Rabbim Rahmet Eylesin, Mekânları Cennet, kabirleri nur olsun, İnşAllah. Yakınlarına sabırlar diliyorum, başları sağolsun. Allah cc. yaralılara acil şifalar versin, bir daha böyle acılar göstermesin.
Hepimiz ağlıyoruz, yas tutuyoruz. Enkazdan bir kişi kurtulsa sevinçten ağlıyoruz. Her bir yiten canımız için ayrı ayrı üzülüp ağlıyoruz. Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. Rabbim beterinden saklasın. Milletimizin başı sağ olsun.
,çok acıklı, çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Amin! Amin! Amin! Binlerce, yüz binlerce Amin! Yüreğinize sağlık Kadir Bey hocam Dikey mimari diye gök delenler diktirip Sonra suçu kadere atana lanet olsun Kader hayır ve şerre amenna inanırız Çürük bina yaparak çalana lanet olsun
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Ne yazsak bir eksik kalır bu acıya.. Sonsuz geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın böyle acıları. Artık sözün bittiği yerdeyiz! Allah yardımcıları olsun inşallah.. Dualarımız onlarla birlikte her zaman... Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏 Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Rabbim mazlumun intikamını zalimden fazlası ile
milletimize geçmiş olsun
milletimizin başı sağ olsun
Allah milletimize bir daha böyle acılar yaşatmasın