(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nahoş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nahoş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
A.kaya ay gidiyor dinliyordum siiri okurken...beraber iyi gitti...
Sinifta kalmakla birakilmak gibi cok benzer ifade yerine daha keskin bir sey olsaydi orada bi durup tekrar okudum...yani diyerek...eşekli yeri iyi ki dememissin:) onun dışında cok sıcak bi evim sensin hikayesiydi derken yolun yarısından döndün zararın neresinden döndüğünü kar sayan bi kış vakti Burayi da cok sevdim icice gecmis bi ifade zamansizlik gibi...
Cemal süreya'da ironi ile birlikte yürüterek humoru kullanan şairdir.. .demem o ki; ifadelerini humorla yapıyorsun Bu zor bir ışleyis ama senin kalemin bu işleyişe güzel dönüyor...
Zekanın mizahla dansı bu.mo.mii çok önemlii zor demek istedumm daa;) .. Ay bu karadeniz sivesi cok tatli
Gülümseten,yer yer düşündüren,yer yer olabilirmi, ki kısmı şurası (zira hoşça kal dediğin yeri hoş bulacaktın ) giden dönünce gerçi nasıl gittiğide önemli de hoş bulacakmıdır yürekte🤔 her satır ayrı güzeldi kutlarım yazan kalemi
Sinifta kalmakla birakilmak gibi cok benzer ifade yerine daha keskin bir sey olsaydi orada bi durup tekrar okudum...yani diyerek...eşekli yeri iyi ki dememissin:) onun dışında cok sıcak bi evim sensin hikayesiydi
derken yolun yarısından döndün
zararın neresinden döndüğünü
kar sayan bi kış vakti
Burayi da cok sevdim icice gecmis bi ifade zamansizlik gibi...
cok tebrikler:))