Rab’ten yardım isterken O’nu yakın bilirsin. Günahlar işlerken sanki uzakta gibisin. Rabbim şah damarımızdan da yakın bilesin. Uyan gafletten, artık kendine gel Müslüman!
Derde düşünce hatırlayıp O’nu anarsın. Minik çıkarında ise şeytana uyarsın. Batma günaha bilmezmisin sonra yanarsın Uyan gafletten, artık kendine gel Müslüman!
El, ayak verip yaratmış mükemmel bir beden, Rızıklar verip, akıl nimetiyle süsleyen, O’dur hem seni hem de beni yoktan var eden, Uyan gafletten, artık kendine gel Müslüman!
Mal da mülk de hepsi de senin değil, O’nundur, O Yaratandır, insanoğlu ise bir kuldur. Kul itaat eder bu bir ilahi kanundur. Uyan gafletten, artık kendine gel Müslüman!
Verdiği her nimete binlerce şükür gerek, Emrine sarılmalı, bilerek, isteyerek, Her daim tesbih etsin özündeki o yürek Uyan gafletten, artık kendine gel Müslüman!
Kuffara benzetmişsin adetini, töreni, Ecnebi yurduna dönüştürmüşsün yöreni. Yapar olmuşsun çamlı ve hindili töreni, Uyan gafletten, artık kendine gel müslüman.
Sorsalar bilemezsin Peygamber’in adını, Bir çoğumuz tatmışız haramların tadını. Unuttuk artık ecdadlarımızın yadını, Uyan gafletten, artık kendine gel müslüman.
Özünden dönünce insan, yitirdi benliği. Unuttu sözünü Rabbe ezelde verdiği, Sözünden dönünce insan, bitirdi şenliği, Uyan gafletten, artık kendine gel müslüman.
Biter ömür bir gün, yok sonsuzluğa tapumuz. Rızasını almak olsun sevdamız, aşkımız. Yoktur O’ndan başka sığınılacak kapımız, Uyan gafletten, artık kendine gel Müslüman!
İster kral ol ister padişah;isterse çoban. Sanmaki kabre giden yol dört şerit otoban. Ferrari değil dört kollu tahtadan araban. Uyan gafletten, artık kendine gel Müslüman!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİNE GEL MÜSLÜMAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİNE GEL MÜSLÜMAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.