Tokat bir başka güzelsin bilirim seni, Tarih kokuyorsun Tokat değilsin yeni, Cazibende yakar yakar kül eder beni, Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Tokat dağlar içinde çok güzel bir şehir, Ortasından akıyor çok güzelde nehir, Ormanı, meyvesi sebzesi çok bol şehir, Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Kalelerin var tarihe selam veriyor, Çağlar sende diriliyor sende eriyor, Adım başı cami tarih dokun duruyor, Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Bilmem ki Tokat’ım seni nasıl anlatsam, Duygular derin senin kulağını çınlatsam, Haykırsam endamını dünyayı inletsem, Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Bir yeşil köşen vardı bilmem hala var mı? O ne güzellikti yer hem geniş hem dar mı? Düşünüyorum da hep bu çektiğim zar mı? Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Sayısız yüksek yüksek büyük yayların var, Engin engin çok verimli ovaların var, İlçede köyde barajlar göller var, Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Sıralı dağların var yüksektir ağaçlar, Ormanın gür canlar birbirini kırbaçlar, Ozanlar sana özden türküler doğaçlar, Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Baharda tarlalar boncuk boncuk coşar, Koyun kuzu meleşir birbirine koşar, Sebze meyve zirvede Tokat program döşer, Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
Tokat dört mevsim sen her zaman çok güzelsin, Sevdalıyız sana bizim için özelsin, Gönlümüzde yeşeren solmaya gazelsin. Bu sevda bitmez ki çok seviyorum seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOKAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOKAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*** TOKAT *** şiirini, beğeniyle ve yüksek sesle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...Tokat Turhal memleketim emeğinize sağlık