Ah da yalandünya kahrın hiç çekilmez, Sinirlenip sana ahtım da yakılmaz, Çok zalimsin dünya yüzüne bakılmaz, …….Hep çile çektirdin ne istersin benden, …….Ey nefis ve şeytan uzak olun benden.
Çekerim çekerim bu çileler bitmez, Bu ne çetin hayat buda böyle gitmez, Ben ömrümü verdim ne versem de yetmez, …….Hep çile çektirdin ne istersin benden, …….Ey nefis ve şeytan uzak olun benden.
Geçti de gitti nice nice çağlarım, Selam vermez oldu sarardı bağlarım, Bitmiyor da çilem her zaman ağlarım, …….Hep çile çektirdin ne istersin benden, …….Ey nefis ve şeytan uzak olun benden.
Dünya senide ben can dostta sandım, Caziben çok güzel aldanıp da kandım, Aldanıp aldanıp ben yürekten yandım, …….Hep çile çektirdin ne istersin benden, …….Ey nefis ve şeytan uzak olun benden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK ZALİMSİN DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ZALİMSİN DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel harika bir şiir okudum kıymetli sayfanız dan ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık saygı değer hocam tebrikler canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi iyi akşamlar diler sonsuz selam saygı ve muhabbetlerimi sunarım...