SÜRPRİZ SADAKATSİZLİK
İçimden gelen tüm zenginlik vurmuştu ta kalbime.Hayat diye umud ettiğim yerdeyim şimdi, ve umuda selam söylüyorum.Umudun beklentisi ve içtenliği ile yaşamak için buradayım.Selam verdim umudum herşeyimi içimdeki umutsuzluk, kırgınlık, küslük yalana vurmuşluğu, gözü yaşlı, kalbi kırıklığı yeri geldi mutlu heyecanlı hayalleri ile yine senin yanındayım.Ve kabullenmiştim tüm benliğimi razı gelmiştin adı olana.Şimdi ne oldu umud bahşetip terkettiğin yıllarım nerede sokakta bıraktığın kalbim nerede.Yalnız bıraktığın benim hançerlediğın sırt nerede yine sürpriz bir sadakatsizlikmi baş gösterdi delikanlım. Bu asla olamamalıydı seni her birliği ile kabul edeni birliksiz bıraktın yolunda ise taşlara.Ben heyecanı ile kalbi gümbür gümbür edeni seni elimde balonuyla çocuk gibi sevineni yarı yolda bırakmıştın şimdi ise kayıplardayım.Sürpriz sadakatsizlik kutu içinde hediye gibiydi gramı beş para etmez ama ederleri paha biçilmez.Bak şuna çiçekler öldü ağaçlar meyve vermiyor hayal bile önünü göremiyor.İnsanlık bu değil diyorsun ama nankörlük baş gösteriyor kimilerinde.Hayat devam ediyor diye sırtladım çantamı yola koyuldum tekrardan kurumuş çolak yerlere çiçek ağaç ekmeye gidiyorum yaşayacak çok şey var seni sevindirecek bir çok çiçek var sen iyiysen daha iyi olacaksın.
Baharımsı |
Efendim Sözlerinizi Beğeniyle Okudum,
Kaleminiz Kavi İlhamınız Daim Olsun,
En kalbi Duygularımla Esenlikler Dilerim.