(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOĞUŞ KALK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOĞUŞ KALK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle güzel rüyalar görebildigine sevinmeli insan... Nerede olursa olsun sevinmeli uyanabildigine... Ve sükretmeli... Bilmem kac sene gecti güzel diyebilecegim bir rüya göremedim... Gördügüm her rüyada ya minicik bebelere kadar,masum insanlar kursuna diziliyor, Ya bombalar atiliyor yüregimin taa derinliklerine... Hele Mehmedim, Yataktan yere bassam sanki mayin var ayaklarimin altinda... Sonunu getiremedigim bir dizi dua dudaklarimda... Bilmiyorsunuz el acmaya da utanmiyorum, Utanmiyorum hala...!
Senin rüyana kurban olayım, çok güzeldi bu rüya. Bir an gençliğime gidiverdim . Ve hatta kazak renkleri ve etek renkleri de tutuyordu birbirini. Sıcacık yüreğini öpüyorum ve seninle aynı içtenliği hissediyorum. Selam , sevgi ve muhabbetle.
Nerede olursa olsun sevinmeli uyanabildigine...
Ve sükretmeli...
Bilmem kac sene gecti güzel diyebilecegim bir rüya göremedim...
Gördügüm her rüyada ya minicik bebelere kadar,masum insanlar kursuna diziliyor,
Ya bombalar atiliyor yüregimin taa derinliklerine...
Hele Mehmedim,
Yataktan yere bassam sanki mayin var ayaklarimin altinda...
Sonunu getiremedigim bir dizi dua dudaklarimda...
Bilmiyorsunuz el acmaya da utanmiyorum,
Utanmiyorum hala...!
Setenay..