(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANADIR AŞKIM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANADIR AŞKIM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sanadir beslenen bütün ümitler Sanadir kurdugum o güzel düsler Inanki sevdigim bütün ümitler Ah sanadir askim bir tanem sana.."
Sana çıkar tüm yollarım...rüyalarımdan sen geçersin,yeşil başlı turnalar gibi katar katar...hayallerim sana dardir hep sana...
İşte aşk bu..sevdiğimize dair olmalı tüm yollar...ümitler...tebrikler...tercüman olmuşsunuz tüm yüreklere, seslenişlerinizdeki içtenlik ve avazlarınızla...selamlarımla...
Biraz dikkat edince oluyormuş demek.işte bu; vurguları bu şiirde daha güzel kullanmışsınız.Beğendim..Yazmaya devam kardeşim devam.Böyle düzgün olmadan asma .Selam ve saygılar.
Elimle sundugum güller sana 6+4 = 10 Diğer mısralar 6+5 = 11
Sevgili timur kardeşim bunun dışında hece mükemmel.Vurgu zamanla oturur.Hiç bir zaman yanılmadım güzel kalemlerden.Ben sana demiştim hecede sabit kıl.Kalemin güzel kardeşim.Güzel bir şiir olmuş.Yüreğine sağlık. Yazmaya devam et.Birde klevyenden mi olacak Türkçe harfler çıkmıyor ?.Takipçinim ona göre :)) Selam ve sevgiler.
Haklisiniz.Ikinci dizede istemeden oldu.Lakin sizin gibi degerli ustalarin görüsleri benim icin cok önemli.Ilginize tesekkür eder hürmetlerimi sunarim efendim.