Yaşanmışlıklara sığınırken Acıyor ilmek ilmek gönlüm. Bir adım atarken bugüne Dünün yanlışları batıyor ayağıma; Kararsızlıklar, Kıvranmalar, İnlemeler sarıyor ruhumu… Yürüyemiyorum, Ağlıyor gölgemde güller.
Bir dönme dolap gibi hayat, Almış pervanesine Elimizi, Kolumuzu, Beynimizi, Yüreğimizi… Yavaş dön, Alışamadım, diyor Haykırıyorum! Duyan yok… Ağlıyor yüreğim! Gören yok.
Bir kitabın sayfalarında, Bir şiirin dokusunda, Bir sevdalının nefesinde uyurken Huzurla ve umutla; -Neden bilmem- Dağın öte yüzünü göremiyorum. Uyanmak istiyor, Sayıklıyorum huzurun adını.
Bakmayın gözlerime, Göremezsiniz… Bakmayın yüzüme, Anlayamazsınız. Gönül gözü ile bakan görür, Ruhumdaki dalgaları… Batık bir gemiyim ben, Limanım yok. Boş vermişim bugüne, Kavrulmuşum hep dünde. Umut besliyorum kucağımda, Ninni söylüyorum sessizce: Uyu da büyü bebeğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYU DA BÜYÜ BEBEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYU DA BÜYÜ BEBEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir dönme dolap gibi hayat, Almış pervanesine Elimizi, Kolumuzu, Beynimizi, Yüreğimizi… Yavaş dön, Alışamadım, diyor Haykırıyorum! Duyan yok… Ağlıyor yüreğim! Gören yok.
Gerçekten yürek sesiydi, haykırıştı, kutluyorum. Sevgim ve saygımla.